BORNOVA BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
BORBEL E-Kent Bilgi Sistemi Projesi Kapsamında Gerçekleştirilecek Yönetim Bilgi Sistemi-CBS Mobil ve Web Uygulamaları Geliştirilmesi ve Entegrasyonu İşleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/94676 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Kazim Dirik Mah. Fevzi Çakmak Caddesi No:38 35040 BORNOVA/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2329992929 - 8502098368 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bim@bornova.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 5 adet alt yapı lisansı ve kurulumu hizmeti 34 adet modül geliştirme 18 adet entegrasyon yazılımı hizmeti 7 adet mobil uygulama yazılım hizmeti 24 adet web tabanlı yönetim bilgi sistemi 3 adet sayısallaştırma ve data aktarımı hizmeti Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | BORNOVA BELEDİYESİ Bilgi İşlem Müdürlüğü |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 12(oniki) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Kazımdirik Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:38 35040 Bornova/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 31.08.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
7.5.3.1.İstekli “Türk Standartları Enstitüsü TS 13298 Elektronik Belge Yönetimi” belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifleri ile birlikte sunmalıdır. 7.5.3.2.İstekli, TSE hizmet yeri yeterlik belgesine sahip olmalı ve bu belgeleri teklifleri ile birlikte sunmalıdır. 7.5.3.3.İstekli, “ISO9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi” sertifikasyon belgesine sahip olmalı ve bu belgeyi teklifleri ile birlikte sunmalıdır. 7.5.3.4.İstekli, bu şartname kapsamında tarif edilen sistemlerle ilgili olarak proje sonrasından bakım ve destek hizmetlerini sürdürmeye devam edecektir. Yüklenici bilgi teknolojileri konusunda uluslararası standartlarda servis hizmeti sunabilmelidir. Bu nedenle İstekliler servis seviye kalitesi, sürekli iyileştirme, hizmet sürekliliği sağlanması konusunda uluslararası standart plan “ISO/IEC 20000 Bilişim Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi”ni süreçlerine adapte etmiş ve ”ISO/IEC 20000 Bilişim Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi” sertifikasyon belgesine sahip olmalı ve teklifleri ek’inde İdaremize sunmalıdır. 7.5.3.5.İstekli tarafından kurulacak sistemler ve sunulacak hizmetler, Belediyemiz bünyesinde tutulan yüksek önem derecesine sahip, gizlilik arz eden kurumsal bilgilerin ve hizmet sunduğumuz özel ve tüzel kişilere ait kişisel bilgilerin güvenliğini ve gizliliğini garanti altına almalıdır. Yüklenicinin kuracağı sistemlerin ve kurulum aşamasında sunacağı veri aktarımı, vb. hizmetlerin yerine getirilmesinde kullanacağı gizlilik politika ve standartlarının tanımlanmış olması gerekmektedir. Bu nedenle İstekliler uluslararası Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi standardı olan “ISO/IEC 27001Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi” sertifikasyonuna sahip olmalı ve Teklifleri ek’inde İdaremize sunmalıdır. 7.5.3.6.İsteklilerin iş bu ihale kapsamında; teklif edecekleri Coğrafi Bilgi Sistemi(GIS) yazılımı uluslararası OGC konsorsiyumu tarafından belirlenen standartlara sahip olmalı ve yazılımın üretici firması OGC konsorsiyumu üyesi olmalıdır. Bu sertifikalar ihale belgesi olarak ve Teklifleri ek’inde İdaremize sunacaklardır. 7.5.3.7.İstekliden yukarıda istenen kalite/standart belgelerinin sunuluş şekli 7.7.6 maddesinde belirtildiği şekilde olacaktır. 7.5.3.8.Kalite ve standarda ilişkin belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması yeterlidir. Ancak, ihale ilk ilan veya davet tarihinden önce akreditasyonu geri çekilen belgelendirme kuruluşunun düzenlediği kalite yönetim sistem belgesi ve/veya çevre yönetim sistem belgesinin sunulması durumunda bu belgeler geçerli kabul edilmez.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
İstekli, işbu İhale kapsamında satın alınacak; “YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ VE ENTEGRE SAYISAL BİLGİ SİSTEMİ PROJESİ” kapsamında olmak üzere “Elektronik İmza Yazılımları, Oracle Veri Tabanı Yönetim Sistemi Temini ve Kurulumu, Coğrafi Veri Servisleri Sunucu Yazılımı, Coğrafi Bilgi Sistemi Yazılımları Temini ve Kurulumu (Harita Uygulama Modülü, İmar Uygulamaları Modülü, Planlama Uygulamaları Modülü), Coğrafi Kent Rehberi Yazılımı, E-İmar Sunucu Yazılımı, Telefon Belediyeciliği (IVR) Sistemi, İletişim Merkezi Operatör Eğitimleri ve Devreye Alma, Uygulama İmar Planı Topoloji, Nazım, İmar Planı Topoloji, MIS (Yönetim Bilgi Sistemi) Bilgi Aktarımı, Uygulama Kurulumu ve Eğitimi, CBS Uygulama Kurulumu ve Eğitimi, , Resepsiyon Uygulama Yazılımı ve Resepsiyon Proje Hizmetleri” işlerinin tamamı bir bütün içinde benzer iş olarak kabul edilecektir. İstekli, yukarıda açıklanan benzer işlerin tamamını en az 1 (Bir) Belediye’de tek sözleşmede bir bütün halinde gerçekleştirdiğini, iş bitirme belgesi ile belgeleyecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bornova Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bornova Belediyesi Encümen Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMİ | 1 | adet |
Mobil Çözümler Lisans Paketi | 1 | adet |
Web Tabanlı YBS Lisans Paketi | 1 | adet |
İş Zekası Lisans Paketi (20 Kullanıcılı) | 1 | adet |
Analitik Bütçe Ve Muhasebe Sistemi | 1 | adet |
Arıza Takip Sistemi | 1 | adet |
Asker Aile Yardım Sistemi | 1 | adet |
Bilgi Edinme Takip Sistemi | 1 | adet |
Çevre Temizlik Vergi Sistemi | 1 | adet |
Dava Ve İcra Takip Sistemi | 1 | adet |
Eğlence Vergi Sistemi | 1 | adet |
EBYS İle YBS Modülleri Tam Entegrasyonu İçin Uygulama Yazılımı | 1 | adet |
Emlak Vergi Sistemi | 1 | adet |
Emlak İstimlak Takip Sistemi | 1 | adet |
Encümen Kararları Sistemi | 1 | adet |
Evlendirme Takip Sistemi | 1 | adet |
Evrak Takip Sistemi | 1 | adet |
Evsel Katı Atık Takip Sistemi | 1 | adet |
FEN İŞLERİ FAALİYET TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
GENEL TAHAKKUK VE TAHSİLAT PROGRAMI | 1 | adet |
GÖREV TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
HARCAMALARA KATILIM PAYI SİSTEMİ | 1 | adet |
İDARİ İŞLER FAALİYET TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
İLAN REKLAM VERGİSİ SİSTEMİ | 1 | adet |
İMAR RUHSAT SİSTEMİ | 1 | adet |
İSTEK ŞİKAYET (CRM) SİSTEMİ | 1 | adet |
İŞÇİ ÜCRET BORDROSU TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
İŞYERİ AÇMA VE ÇALIŞMA RUHSAT TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
SBS UYGULAMA YAZILIMI ANA MODÜL | 1 | adet |
HARİTACILIK UYGULAMALARI | 1 | adet |
PLANLAMA UYGULAMA YAZILIMI | 1 | adet |
İŞ ZEKASI UYGULAMASI (20 Kullanıcılı) | 1 | adet |
VATANDAŞ BİLGİ MODÜLÜ | 1 | adet |
LOGIN MODÜLÜ | 1 | adet |
MECLİS KARAR ve ENCÜMEN KARAR MODÜLÜ | 1 | adet |
PERSONEL MODÜLÜ | 1 | adet |
İSTEK-ŞİKAYET MODÜLÜ | 1 | adet |
İHALELER MODÜLÜ | 1 | adet |
MALİ BİLGİLER MODÜLÜ | 1 | adet |
YATIRIM PERFORMANS TAKİP MODÜLÜ | 1 | adet |
MOBİL BAŞKAN TELEFON VE TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
MOBİL RUHSAT DENETİM TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
MOBİL KABAHATLER KANUNU TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
MOBİL BEYAN TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
KÜLTÜR FAALİYETLERİ TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
KÜTÜPHANE TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
MAKİNE ELEKTRİK RUHSAT TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
MAKİNE İKMAL TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
MECLİS KARARLARI SİSTEMİ | 1 | adet |
MEMUR MAAŞ BORDROSU TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
NUMARATAJ (ADRES BİLGİ SİSTEMİ) TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
ORTAK SİCİL SİSTEMİ | 1 | adet |
PARK VE BAHÇELER TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
PAZAR YERLERİ VE TEZGAH TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
PERSONEL ÖZLÜK TAKİP UYGULAMASI | 1 | adet |
RANDEVU VE ADRES ETİKETİ SİSTEMİ | 1 | adet |
SAĞLIK İŞLERİ TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
SATIN ALMA VE TAŞINIR MAL SİSTEMİ | 1 | adet |
SİSTEM YÖNETİCİ İŞLEMLERİ | 1 | adet |
SOSYAL MARKET TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
SOSYAL YARDIM TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
STAJYER ÖZLÜK VE BORDRO UYGULAMASI | 1 | adet |
TEMİZLİK İŞLERİ TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
VETERİNERLİK TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
ZABITA FAALİYET TAKİP SİSTEMİ | 1 | adet |
AKADEMİ EĞİTİM PORTALI | 3 | yıl |
MEVZUAT BİLGİ BANKASI SORGULAMA | 1 | adet |
MEVZUAT BİLGİ BANKASI ENTEGRASYON YAZILIMI | 1 | yıl |
SBS LİSANSLARI AĞ KİLİDİ | 1 | adet |
SBS LİSANS PAKETİ | 1 | adet |
KİMLİK PAYLAŞIM SİSTEMİ ENTEGRASYONU | 1 | adet |
UAVT ENTEGRASYON UYGULAMA YAZILIMI | 1 | adet |
TKGM TAPU ONLINE ENTEGRASYON UYGULAMA YAZILIMI | 1 | adet |
E-DEVLET ENTEGRASYONU | 1 | adet |
NVİ İMAR RUHSAT ENTEGRASYONU | 1 | adet |
SBS (COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİ) UYGULAMA YAZILIMLARI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
YBS - SBS ENTEGRASYON UYGULAMALARI | 1 | adet |
TAŞINMAZ YÖNETİMİ ENTEGRASYONU | 1 | adet |
GENEL ARŞİV ENTEGRASYONU | 1 | adet |
PLAN - PLAN ARŞİV UYGULAMA ENTEGRASYONU | 1 | adet |
ESKİ ESER UYGULAMASI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
PAZAR YERLERİ UYGULAMASI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
PARK VE BAHÇELER UYGULAMASI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
TEMİZLİK İŞLERİ UYGULAMASI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
MOBİL SOSYAL YARDIM ANKETİ TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
KENT MOBİLYALARI UYGULAMASI ENTEGRASYONU | 1 | adet |
MOBİL NUMARATAJ TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
MOBİL EKİP TAKİP AKILLI TELEFON VE TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
MOBİL İŞ EMRİ TABLET YAZILIMI | 1 | adet |
İNTERNET BELEDİYECİLİĞİ UYGULAMASI | 1 | adet |
E-NİKAH İŞLEMLERİ | 1 | adet |
SSL SUNUCU SERTİFİKASI | 1 | adet |
SAYISAL VERİ SERVİSLERİ SUNUCU YAZILIMI | 1 | adet |
KENT REHBERİ UYGULAMA YAZILIMI | 1 | adet |
E-IMAR UYGULAMA YAZILIMI | 1 | adet |
SMS BELEDİYECİLİĞİ UYGULAMASI | 1 | adet |
ELEKTRONİK İMZA ALT YAPISI | 1 | adet |
RESEPSİYON UYGULAMA YAZILIMI (5 kullanıcılı) | 1 | adet |
RESEPSİYON SERVİSİ PROJE VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ | 1 | adet |
VATANDAŞ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ İLETİŞİM MERKEZİ PROGRAMI | 1 | adet |
UYGULAMA İMAR PLANI SAYISALLAŞTIRMA/TOPOLOJİ | 180 | pafta |
NAZIM İMAR PLANI SAYISALLAŞTIRMA/TOPOLOJİ | 16 | pafta |
MEVCUT SBS VERİLERİNİN AKTARIMI | 1 | adet |