• İhale No
    2025/877891
  • İhale Adı
    Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesinin İhtiyacı Olan Amfi Sıra Oturaklarının Bakım Ve Onarımı İşi
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Temmuz 2025 11:00
  • İdare
    Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Haziran 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesinin İhtiyacı Olan Amfi Sıra Oturaklarının Bakım Ve Onarımı İşi
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/877891
1-İdarenin
a) Adı
:YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
b) Adresi
:bardakçı mahallesi tıp fakültesi morfoloji binası 2 65100 TUŞBA/VAN
c) Telefon ve faks numarası
:4445065 - 4322168341
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı
:Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesinin İhtiyacı Olan Amfi Sıra Oturaklarının Bakım Ve Onarımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
Amfi Sıra Oturaklarının Bakım Ve Onarımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Eğitim Fakültesi Dekanlığı
ç) Süresi/teslim tarihi
:
İşe başlama tarihi 01.08.2025, işin bitiş tarihi 30.09.2025
d) İşe başlama tarihi
:01.08.2025

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:09.07.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi İhale Komisyon Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Demonstrasyon yapılması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMFİ SIRA OTURAKLARININ BAKIM VE ONARIMI 2.000 adet
07 Temmuz 2025

İhale Tarihi 17.07.2025 11:00 olarak değişmiştir.