• İhale No
    2025/226089
  • İhale Adı
    ÜMRANİYE BİLİM MERKEZİ VE MUHTELİF HİZMET BİNALARINDA KULLANILMAK ÜZERE MOBİLYA ALIM İŞİ
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2025 10:30
  • İdare
    ÜMRANİYE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

ÜMRANİYE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÜMRANİYE BİLİM MERKEZİ VE MUHTELİF HİZMET BİNALARINDA KULLANILMAK ÜZERE MOBİLYA ALIM İŞİ
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/226089
1-İdarenin
a) Adı : ÜMRANİYE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No:63 K:3 34760 ÜMRANİYE/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2164435600 - 2163280107
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : ÜMRANİYE BİLİM MERKEZİ VE MUHTELİF HİZMET BİNALARINDA KULLANILMAK ÜZERE MOBİLYA ALIM İŞİ
b) Niteliği, türü ve miktarı :
Toplamda 88 kalemden oluşan mobilya alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ümraniye/İSTANBUL
ç) Süresi/teslim tarihi : Malın/İşin teslimi, işe başlama tarihinden itibaren 30 gün içinde peyderpey gerçekleştirilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 7 takvim günü içinde işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 13.03.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ümraniye Belediye Başkanlığı Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No:63 K:9 İhale Salonu 34761 Ümraniye / İSTANBUL


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektöre gerçekleştirilen her türlü mobilya ve/veya tefrişat alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
Fiyat Dışı Unsur Formülü, Tanımı ve Açıklamaları
A. Değerlendirme “teklif fiyatı” ile “kalite ve teknik değer nitelik” olmak üzere iki kısımda yapılacaktır.
A.1. Teklif fiyatı puanlaması
“Teklif fiyatı puanlaması 50 tam puan üzerinden yapılacaktır. Geçerli teklif veren istekliler arasında teklif edilen en düşük teklif fiyatı sahibi istekli 50 puan alacak olup, diğer isteklilere ait teklif puanları; TP = (TFmin x 50) / TF formülü ile hesaplanacaktır. Bu formülde;
TP: Teklif puanı,
TFmin: Geçerli teklifler içinden istekliler arasında teklif edilen en düşük teklif fiyatı,
TF: İsteklinin teklif fiyatı,
ifade eder.”
A.2. Kalite ve teknik değer nitelik puanlaması
“Kalite ve teknik değer niteliği puanlaması 50 tam puan üzerinden yapılacaktır. Sınır değer ve aşırı düşük teklif değerlendirme işlemleri tamamlandıktan sonra teklifleri reddedilmeyen ve geçerli teklif veren isteklilere ait kalite ve teknik değer nitelik puanlamasına konu iş kalemleri aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
Söz konusu her bir iş kalemi için; istekli tarafından teklif edilen o iş kalemi tutarının, isteklinin toplam teklif bedeline oranı; aynı iş kaleminin yaklaşık maliyetteki tutarının toplam yaklaşık maliyete oranının %90- %110 aralığında (%90 ve %110 dahil) kalması durumunda her bir iş kalemi için aşağıdaki tabloda yer alan puanlar verilecektir. İsteklilerin teklifleri %90- %110 aralığı dışında kalıyorsa iş kalemleri için puan alamayacaklardır. İş kalemleri bazında Kalite ve Teknik Değer Nitelik Puanı, her bir iş kalemi için verilen puanların toplamıdır.
İŞ KALEMİ / GRUBU NO BİRİM FİYAT TEKLİF CETVEL SIRA NO PUAN
1 - 1 - 1,5
2 - 2 - 1,5
3 - 3 - 4
12 - 12 - 3
13 - 13 - 2
14 - 14 - 4
17 - 17 - 3
19 - 19 - 1
20 - 20 - 2
21 - 21 - 1
22 - 22 - 0,5
25 - 25 - 1
26 - 26 - 1
28 - 28 - 1
29 - 29 - 2
36 - 36 - 1
40 - 40 - 1,5
42 - 42 - 1,5
48 - 48 - 1
50 - 50 - 0,5
51 - 51 - 1,5
52 - 52 - 2
65 - 65 - 1,5
73 - 73 - 3
74 - 74 - 3
75 - 75 - 1,5
80 - 80 - 1
84 - 84 - 1
86 - 86 - 0,5
87 - 87 - 1
A.3. Toplam Puan
Toplam puan, Teklif Fiyat Puanı İle Kalite Ve Teknik Değer Nitelik Puanının toplamıdır.
A.4. Fiyat Dışı Unsurlar Dikkate Alınarak Değerlendirilmiş Teklif Bedeli
Fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirilmiş teklif bedeli; FDTF = (ETF x 100) / TTP formülü ile hesaplanacaktır.
Bu formülde;
FDTF: İsteklinin fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirilmiş teklif bedeli,
ETF: Toplam puanı en yüksek istekliye ait teklif bedeli,
TTP: İsteklinin toplam puanı,
ifade eder. “
Şeklinde Hesap Yöntemi Oluşturulmuştur.
B. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif; “Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirilmiş teklif bedeli en düşük olan istekliye ait teklif bedelidir.”



6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇALIŞMA MASASI (80*210 cm) 10 adet
ÇALIŞMA MASASI (80*140 cm) 10 adet
ÇALIŞMA SANDALYESİ 120 adet
BEYAZ TAHTALI ÇALIŞMA MASASI (80*210 cm) 2 adet
BEYAZ TAHTALI ÇALIŞMA MASASI (80*140 cm) 2 adet
CAM KAPAKLI DOLAP (80*40*165 h) 2 adet
SERGİLEME ÜNİTESİ 5 adet
TEKNOLOJİ ATÖLYESİ RAFLAR 3 adet
KESON (30*42*50 h) 3 adet
LAMBRİ ÜSTÜ RAF 4 adet
SERGİLEME DUVAR ÜNİTESİ 1 adet
TASARIM ATÖLYESİ DOLAP DUVARI 1 adet
DUVAR RAFLARI (1.83*49*57 cm) 1 adet
MATEMATİK DOLAP DUVARI 1 adet
PUF (40*40 cm) 6 adet
DUVAR RAFLARI (148*48 cm) 3 adet
DOLAP DUVARI 1 adet
PERİYODİK TABLO 1 adet
DEPOLAMA DOLABI 2 adet
GİRİŞİM ATÖLYESİ DOLAP DUVARI 1 adet
MÜZİK ATÖLYESİ SANDALYESİ 18 adet
NOTA SEHPASI 18 adet
MÜZİK ATÖLYESİ MASA (KESON DAHİL - 160*80 cm) 1 adet
MÜZİK ATÖLYESİ ÇALIŞMA KOLTUĞU 1 adet
KİTAP KAHVE KİTAPLIK (150*35*200 h) 2 adet
KİTAP KAHVE KİTAPLIK (175*35*200 h) 3 adet
KİTAP KAHVE KİTAPLIK (96*35*200 h) 1 adet
OKUMA MASASI 12 adet
DÖŞEMELİ SANDALYE 48 adet
YÖNETİCİ ODASI ETAJERLİ MASA TAKIMI (180*80*75 h) 2 adet
YÖNETİCİ ODASI ÇALIŞMA KOLTUĞU 8 adet
YÖNETİCİ ODASI MİSAFİR KOLTUĞU 2 adet
YÖNETİCİ ODASI ORTA SEHPA 2 adet
YÖNETİCİ ODASI DOSYA DOLABI 4 adet
YÖNETİCİ ODASI TOPLANTI MASASI 1 adet
AYAKKABILIK 2 adet
YUVARLAK PUF 4 adet
BEKLEME KOLTUĞU (3\'LÜ) 5 adet
BEKLEME KOLTUKLARI YAN SEHPA 3 adet
MASA ( DÖRT KİŞİLİK) 42 adet
KANTİN SANDALYESİ 8 adet
YEMEKHANE SANDALYESİ 160 adet
ETAJERLİ YÖNETİCİ MASA TAKIMI 1 adet
ÇALIŞMA KOLTUĞU (SUNİ DERİ) 1 adet
MİSAFİR KOLTUĞU 2 adet
OVAL TOPLANTI MASASI (ALTI KİŞİLİK) 1 adet
TOPLANTI MASASI SANDALYESİ 10 adet
OTURMA BANKLI SOYUNMA DOLABI 6 adet
KİTAPLIK (8 KAPAKLI) 1 adet
HAREKETLİ YAZI TABLALI SANDALYE 20 adet
YER OTURUM MİNDERİ 150 adet
ÇALIŞMA KOLTUĞU (FİLELİ) 59 adet
TEKLİ KOLTUK (85 Q ÇAP) 2 adet
3\'LÜ KOLTUK (320 cm) 1 adet
ELİPS SEHPA (50 Q ÇAP) 1 adet
ELİPS SEHPA (80 Q ÇAP) 1 adet
ETAJERLİ ÇALIŞMA MASASI (160*80*75 h) 1 adet
ÇALIŞMA KOLTUĞU 9 adet
DOLAP (DÖRT RAFLI KAPAKLI) 4 adet
TEKLİ KOLTUK 4 adet
İKİLİ KOLTUK ÇİZGİ 2 adet
ÜÇLÜ KOLTUK ÇİZGİ 1 adet
SEHPA (40 Q ÇAP) 9 adet
KONSOL DOLAP 2 adet
TOPLANTI MASASI (160*80 / 108*75 h) 9 adet
KESONLU ÇALIŞMA MASASI 2 adet
SEHPA (80*40*45h) 1 adet
MASAJ SEDYESİ 1 adet
KATLANIR TAŞINABİLİR SEDYE 1 adet
SEDYE MERDİVENİ 1 adet
SEDYE SANDALYESİ DÖNER MEKANİZMALI 1 adet
CAM KAPAKLI DOLAP (80*40*160 h) 1 adet
YEMEK MASASI 30 adet
YEMEK SANDALYESİ 120 adet
ETAJERLİ ÇALIŞMA MASASI (200*80*75 h) 8 adet
SEHPA (100*70 h) 1 adet
KONSOL DOLAP 5 KAPAKLI (225*50*100 h) 1 adet
PORTMANTO DOLABI 1 adet
BENCH OTURUM 10 adet
MİSAFİR SANDALYESİ (SABİT PİNGO AYAKLI) 16 adet
DOSYA DOLABI (210*40*150 h) 2 adet
DOSYA DOLABI (210*40*135 h) 1 adet
DOSYA DOLABI (210*40*145 h) 1 adet
DOSYA DOLABI (300*40*150 h) 3 adet
DOSYA DOLABI (300*40*140 h) 1 adet
YUVARLAK ÇALIŞMA MASASI 1 adet
DÖNER MEKANİZMALI DÜNYA KÜRE 1 adet
OTURMA SANDALYESİ 8 adet