TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Antalya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Pataloji Kliniği Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/165226
1-İdarenin
a) Adresi : Varlık Mahallesı Kazım Karabekır Caddesı 07050 Muratpaşa
Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 242 249 44 58 - 242 249 44 51
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@antalyaeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : İhale konusu 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15.,
16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 29., 31 ve 32 kalem malzemelerin tamamı işe başlama tarihinden itibaren 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. İhale konusu 28.,
30 ve 33 kalem malzemelerin 1/3'ü işe başlama tarihinden itibaren
20 (Yirmi) takvim günü içerisinde; Kalan kısmı 2 eşit partide ihtiyacın yüklenicinin kendisine ve/ veya tebligat için göstereceği adrese tebliğinden itibaren 15 (On beş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Herhangi bir tebligatta bulunulmaması durumunda 01.05.2012 ile 15.05.2012 tarihleri arasında teslim edilecektir. İşin bitim tarihi 30.06.2012'dir
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi E Blok /İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.11.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen malzemelere ait Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (93/42/EEC MDD, 90/385/EEC AIMDD ve
98/79/EC IVDD Sayılı AB Direktiflerine uygun) kapsamına girip, CE Uygunluk işareti iliştirilmesi zorunluluğu
bulunan;
a)Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt bildirimi yapılmış ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olduklarını tevsik edici belgeler.
Ayrıca, Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlere ait TITUBB tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numarası ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacak ve/veya yetkili kişi veya kişiler tarafından imzalı ayrı bir liste halinde teklif ile birlikte verilecektir.
b)İstekli firmalar teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin, üretici ve/veya ithalatçısı ise kendilerinin TITUBB'a
kayıtlı olduklarına dair firma tanımlayıcı numaralarını, bayileri ise, Bayii Tanımlayıcı numaralarını tevsik edici belgeler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İhale konusu Malzemelere ait ait ayrıntılı bilgilerin yer aldığı orijinal katalog ve/ veya fotografları ile orijinal ambalajı içerisinde 1'er adet numuneleri teklif zarfı ile beraber verilecektir.
b) Teknik şartnameye kalem kalem cevap verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Eğitim ve
Araştırma Hastanesi E Blok 1. Kat E1001 Nolu Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi E Blok 1. Kat E1001 No'lu Satınalma Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BCL-2 ANTİKORU | 100,000 | TEST |
CA 19,9 ANTİKORU | 20,000 | TEST |
CD 3 ANTİKORU | 200,000 | TEST |
CD 22 ANTİKORU | 100,000 | TEST |
CD 30 ANTİKORU | 100,000 | TEST |
CD 31 ANTİKORU | 250,000 | TEST |
CD 44 ANTİKORU | 50,000 | TEST |
CD 61 ANTİKORU | 150,000 | TEST |
CD 138 ANTİKORU | 150,000 | TEST |
CK 8 | 50,000 | TEST |
HBME-1 ANTİKORU | 250,000 | TEST |
KAPPA ANTİKORU | 150,000 | TEST |
LAMİNİN ANTİKORU | 50,000 | TEST |
MYOGENİN ANTİKORU | 50,000 | TEST |
MPO ANTİKORU | 150,000 | TEST |
P63 ANTİKORU | 100,000 | TEST |
PROGESTRON ANTİKORU | 200,000 | TEST |
PLAZMACELL ANTİKORU | 100,000 | TEST |
HUMAN PLACENTAL LACTOGEN | 50,000 | TEST |
P-57 ANTİKORU | 50,000 | TEST |
BAX ANTİKORU | 50,000 | TEST |
COX-2 ANTİKORU | 50,000 | TEST |
ANTİ-CYTOKERATİN ANTİKORU | 200,000 | TEST |
SMOOTHELİN ANTİKORU | 50,000 | TEST |
MYCOBACTERİUM TUBERCULLOSİS ANTİKORU | 50,000 | TEST |
TARTRATE-RESİSTANT ACİD PHOSPHATE (TRAP) ANRİKORU | 50,000 | TEST |
HBVSAG ANTİKORU | 50,000 | TEST |
BOND POLYMER REFİNE DETECTİON KİT | 15000,000 | TEST |
FROZEN BIÇAĞI | 10,000 | KUTU |
DİSPOSOBLE MİKROTOM BIÇAĞI | 10000,000 | ADET |
ENTELLAN (BALZAM) | 50,000 | LİTRE |
BOUİN SOLÜSYONU | 10,000 | LİTRE |
BİSTÜRİ UCU NO:24 | 4000,000 | ADET |