• İhale No
    2012/157370
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Kasım 2012 10:30
  • İdare
    Karabük İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    30 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
37 Kalem Tibbi Sarf Malzeme Alimi Alimi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/157370
1-İda re nin
a) Adresi : Besbinevler Cumhuriyet Mah. 41 Nolu Sokak 8 78020 Merkez /
Karabük /Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 0 370 433 31 26 - 0 370 433 81 60
c) Elektronik Posta Adresi : karabuk@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İl Sağlık Müdürlüğü Malzeme Deposu (Ambar)
c) Teslim tarihi : a) Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup; yüklenici / yükleniciler uhdesinde kalan ürünleri tek parti halinde veya peyderpey teslim edecektir. b) Yüklenici sözleşme kapsamındaki ürünlerden istenilen miktarları, sipariş tarihinden itibaren 10 (On) takvim günü içinde teslim edecektir. c) Yüklenici sipariş çekilmesine bakılmaksızın uhdesinde kalan ürünleri, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 210 gün içerisinde teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karabük İl Sağlık Müdürlüğü - Beşbinevler Cumhuriyet Mah. 41
Nolu Sok. No:8 78100 Karabük
b) Tarihi ve saati : 14.11.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İstekliler Sağlık Bakanlığı T.C. Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olduklarını Ve Alımı Yapılacak Tıbbi Ürünlerin TITUBB'da Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylı Olduğunu Gösteren Belgeleri Vereceklerdir. Yoksa Bu Ürünlerin Söz Konusu Yönetmelik Kapsamı Dışında Olduğuna Dair (Üreticinin/ İthalatçının/ Depocunun) Yazılı Beyanı Yeterli Olacaktır.
2- İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.huap org. adresinden ( İhale Bildirim Yazılımdan Kamu İhaleleri Teklif Hazırlama Programı ) hazırlayarak ( cd.,disc,usb vb.) ihale dosyası içerisinde sunacaklardır. Teklif Değerlendirme aşamasında Ekapa yüklenemeyen Cd. vb. için isteklilerden yeniden talepte bulunulacaktır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- İstekliler Teklif Edecekleri Ürünlere Ait Numunelerini İhale gününde komisyona sunmak zorundadır.
2- Numunelerin üzerinde firma adı, numunenin hangi kaleme ait olduğu ve sıra numarası yer almalıdır.
3- Numunesi olmayan ürünlerin katalogları, broşür vb. belgeleri ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Sağlık Müdürlüğü -
Yönetim Hizmetleri Şubesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük İl Sağlık Müdürlüğü - Beşbinevler Cumhuriyet Mah. 41 Nolu Sok. No:8 78100 Karabük adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SAF ALKOL 100 LİTRE
ASPİRASYON SONDASI NO 10 SİYAH 100 ADET
ASPİRASYON SONDASI NO 20 SİYAH 100 ADET
BATİKON 10 ŞİŞE
BOYUNLUK BÜYÜK 50 ADET
BOYUNLUK ORTA 50 ADET
BOYUNLUK KÜÇÜK 50 ADET
EKG ELEKTROT 50' LİK 25.000 ADET
EKG KAĞIDI 50 ADET
EL TEMİZLEME SPREYİ 10 ADET
ELDİVEN NO STERİL S 50.000 ADET
ELDİVEN NO STERİL M 50.000 ADET
ELDİVEN NO STERİL L 50.000 ADET
ENJEKTÖR 10 CC SİYAH UÇLU 10.000 ADET
ENJEKTÖR 10 CC YEŞİL UÇLU 10.000 ADET
ENJEKTÖR 50 CC HUNİ (CAM) UÇLU 20 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ 3.5 25 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ 4.0 25 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ 4.5 25 ADET
İPEK FLASTER 5X5 (BEZ) 100 ADET
FOLEY SONDA NO: 18 KIRMIZI (İDRAR) 100 ADET
FOLEY SONDA NO: 14 YEŞİL (İDRAR) 50 ADET
FOLEY SONDA NO: 16 TURUNCU (İDRAR) 100 ADET
FOLEY SONDA NO: 20 SARI (İDRAR) 100 ADET
FOLEY SONDA NO: 22 (İDRAR) 30 ADET
GAZLI BEZ (SPANÇ) 50.000 ADET
İNTRAKET MAVİ 100'LÜK 3.000 ADET
İNTRAKET PEMPE 100'LÜK 3.000 ADET
İNTRAKET SARI 100'LÜK 5.000 ADET
LANSET 200'LÜK 2.000 ADET
LARİNGASKOP PİLİ 30 ADET
OKSİJEN MASKESİ HAZNELİ (BÜYÜK) 1.000 ADET
OKSİJEN MASKESİ HAZNELİ (KÜÇÜK) 1.000 ADET
SPREY SOĞUTUCU (ETİL KLORİD) 30 ADET
ŞEKER STİĞİ (CİHAZA UYGUN) 2.000 ADET
TURNİKE LASTİK 20 METRE
FİLE BANDAJ 200 ADET