TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Cumhuriyet Üniversitesi Uygulama Araştırma Merkezi
Gastroenteroloji B.D. 26 Kalem Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/28356
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 58140
Merkez Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000/2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Araştırma ve Uygulama
Hastanesi Sivas
c) Teslim tarihi : İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren 12 (Onİki) aydır.
Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda yapılacaktır.Bölümün ilgili firmaya sipariş vermesinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içeresinde teslimat gerçekleşmelidir.Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Sivas
b) Tarihi ve saati : 30.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB'de tanımlanmış olduğuna dair belgeyi teklif zarflarının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler;
1. Teklif ettikleri ürünlere ilişkin teknik şartnameye birebir cevap metinlerini teklif zarflarının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
2. Teklif ettikleri ürünlere ilişkin teknik şartnamede istenilen kalemlere ait numunelerini ihaleden önce tutanak karşılığı Gastroenteroloji B.D.'na teslim edecekler, teslim ettiklerine dair tutanağı teklif zarflarının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır. Numunelerini kargo veya posta yoluyla gönderen firmalar numune teslim tutanaklarını zarfın içerisine koyacaklar, numunelerin tesliminin yapılıp yapılmadığı ilgili birimden sorgulanacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Üniversitesi
Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü Sivas adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü Sivas
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ERCP sfinktretom triple lümen | 250,000 | Adet |
ERCP bilier taş çıkarma balonu | 300,000 | Adet |
ERCP precut sfinkteretom | 80,000 | Adet |
ERCP bilier dilatasyon balonu | 50,000 | Adet |
Reusable ERCP iğne uçlu papillatom | 20,000 | Adet |
ERCP guide wire | 250,000 | Adet |
Bilier stent 10 F | 50,000 | Adet |
Bilier stent 7 F | 25,000 | Adet |
Ösefagus bant ligasyon seti | 50,000 | Adet |
Pyloric dilatasyon balonu | 6,000 | Adet |
Akalazya dilatasyon balonu | 6,000 | Adet |
Reusable çelik kılavuz tel | 3,000 | Adet |
Fileli snare | 30,000 | Adet |
Yabancı cisim forsepsi (Dört telli) | 5,000 | Adet |
Reusable yabancı cisim forsepsi (Timsah ağızlı) | 5,000 | Adet |
Disposible flüt ağızlı erişkin anaskop | 80,000 | Adet |
Endoskopik biomateryal emme | 10,000 | Adet |
Klip aplikasyon cihazı (Kolonoskopi için) | 1,000 | Adet |
Klip aplikasyon cihazı (Endoskopi için) | 1,000 | Adet |
Reusable kolonoskopik biopsi forsepsi | 10,000 | Adet |
Reusable endoskopik biopsi forsepsi | 10,000 | Adet |
ERCP basket kateter | 20,000 | Adet |
Karaciğer biopsi iğnesi | 50,000 | Adet |
Üst Endoskopik Polipektomi Snare | 10,000 | Adet |
Alt Endoskopik Polipektomi Snare | 50,000 | Adet |
Reusable hemoroid band ligasyon tabancası | 1,000 | Adet |