• İhale No
    2012/11201
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M er sin Do ğ u mev i V e Ço cu k H a st a ne si
25 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/11201
1-İda re nin
a) Adresi : Halkkent Mh. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:23/A Toroslar
Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 0 324 223 07 01 - 0 324 223 80 02
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersinkadindogumcocuk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ayniyat
Saymanlığı Tüketim Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlar 31.12.2011 tarihinde sona erer. (Kurumun istediği tarih ve miktarlarda peyderpey alım yapılacaktır.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Halkkent
Mah. Fatih Sultan Mehmet Blv. No: 23/A Toroslar/Mersin
b) Tarihi ve saati : 29.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İlk 18 Kalem Temizlik Malzemeleri için teklif verecek olan istekliler, teklif verdikleri ürünlere ait, Sağlık
Bakanlığı İmalat İzin Belgelerini veya İthal İzin Belgelerini ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
2- 19, 20 ve 21. Kalem Malzemeler için teklif verecek olan isteklilerin, teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Envanterinde kayıtlı olması gerekmekte olup, istekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Envanterinde kayıtlı olduğuna dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
- İlk 18 Kalem Temizlik Malzemeleri için teklif verecek olan istekliler, teklif verdikleri ürünlere ait, Sağlık
Bakanlığı İmalat İzin Belgelerini veya İthal İzin Belgelerini ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
- 22. Kalem için teklif edilecek olan ürünlerin TSEK Belgesine göre rafinasyon sistemiyle üretilmesi gerekmekte olup, bu kaleme teklif verecek olan isteklilerin, teklif ettikleri ürünün TSEK Belgesini ihale dosyasında ibraz etmeleri gerekmektedir.
- 23. Kalem için teklif ediecek olan ürünlerin TSE veya CE Belgelerinin bulunması gerekmekte olup, bu kaleme teklif verecek olan isteklilerin, teklif ettikleri ürünün TSE veya CE Belgesini ihale dosyasında ibraz etmeleri gerekmektedir.
- 24 ve 25. Kalemler için teklif verecek olan istekliler, teklif ettikleri ürün için TSE/TSEK Belgesine sahip olmaları gerekmekte olup, bu kalemlere teklif verecek olan isteklilerin, TSE/TSEK Belgesini ihale dosyasında ibraz etmeleri gerekmektedir.
4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
- İlk 18 Kalem Temizlik Malzemeleri için teklif verecek olan istekliler, teklif verdikleri ürünlere ait, Sağlık
Bakanlığı İmalat İzin Belgelerini veya İthal İzin Belgelerini ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.3.2.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
- 19, 20 ve 21. Kalem Malzemeler için teklif verecek olan isteklilerin teklif ettikleri ürünlerin, T.C. Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Envanterinde kayıtlı olması gerekmekte olup, istekliler, teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Envanterinde kayıtlı olduğuna dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Firmalar, teklif ettikleri malların numunelerini, ihale saatine kadar bir teslim tutanağı karşılığında Satınalma Birimine teslim edecekler, numunelerini teslim ettiklerine dair tutanaklarını ihale dosyası içerisinde sunacaklardır. Tutanak karşılığında teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır. Numuneler, hangi kaleme ait oldukları hakkında şüpheye mahal vermeyecek şekilde numaralandırılmış olmalıdır. Numune teslimlerinde; Numuneler tek tek kontrol edilip teslim alınacağından ve buna ilişkin teslim tutanakları ihale teklif zarflarına konulacağından zamanlama konusunda gerekli özenin gösterilmesi gerekmektedir. Tutanakla teslim edilen numuneler, İhale Komisyonu Teknik Üyeleri tarafından değerlendirilecektir.
- Firmaların, vermeyi taahhüt ettikleri ürünlerin fiziksel ve kimyasal özelliklerinin ihale teknik şartnamesindeki özelliklere uygun olması zorunlu olup, teklif ettikleri ürünlerin teknik şartnamelere uygunluğuna dair MADDE MADDE cevap yazarak ihale dosyasında sunmaları gerekmektedir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Kadın Doğum ve
Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez ŞUBESİ
48404672-5001 no'lu hesaba (Iban Numarası: TR130001000207484046725001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
- Teslim edilecek deterjan gruplarında ürünlerin analiz raporları olacak ve bu analiz raporları ihale teklif zarfı
içerisinde sunulacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAREKETLİ HAVLU KÂĞIDI 10000,000 Adet
İÇTEN ÇEKMELİ (CİMRİ) TUVALET KÂĞIDI 2000,000 Adet
RULO HAVLU PEÇETE 2000,000 Adet
ÇAMAŞIR DETERJANI 4000,000 Kg
KAN VE LEKE SÖKÜCÜ 1600,000 Kg
ÇAMAŞIR YUMUŞATICI 1250,000 Litre
ÇAMAŞIR SUYU 5000,000 Litre
ÇÖP POŞETİ SİYAH BÜYÜK 3000,000 Kg
ÇÖP POŞETİ KIRMIZI BÜYÜK 1500,000 Kg
ÇÖP POŞETİ MAVİ BÜYÜK 1500,000 Kg
ÇÖP POŞETİ SİYAH KÜÇÜK 2000,000 Kg
SIVI EL SABUNU 4000,000 Litre
CAM TEMİZLEME MADDESİ 375,000 Litre
SIVI KREM DETERJAN 500,000 Litre
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 1000,000 Litre
GENEL TEMİZLİK (PASPAS) DETERJANI 1500,000 Litre
SIVI BULAŞIK DETERJANI 750,000 Litre
tableT BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI 3000,000 Adet
SIVI EL SABUNU ANTİBAKTERİYAL 1500,000 Litre
BATİCON %10 LUK 1500,000 Litre
BATİCON %7,5 LUK 200,000 Litre
OTOKLAV TUZU 500,000 Kg
CERRAHİ ALETLER İÇİN BAKIM VE YAĞLAYICI SOLÜSYON 20,000 Litre
LAMİNASYONLU MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 1000,000 Adet
LAMİNASYONSUZ MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 1000,000 Adet