• İhale No
    2025/298682
  • İhale Adı
    Tabela ve Yönlendirme Malzemesi
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Mart 2025 10:30
  • İdare
    Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Mart 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TABELA VE YÖNLENDİRME MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Tabela ve Yönlendirme Malzemesi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/298682
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Candaroğulları Mahallesi Şehit Piyade Er Mahir Demir Sokak No:11 37100 KASTAMONU MERKEZ/KASTAMONU
c) Telefon ve faks numarası : 3662141066 - 3662143075
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Tabela ve Yönlendirme Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
1 Kısım (52 Kalem) Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bozkurt Devlet Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 (Beş) gün içinde işe başlanılacak olup; işin tamamı 45 (Kırkbeş) gün içinde bitirilerek teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 5 gün içinde


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.03.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü Candaroğulları Mahallesi Şehit Mahir Demir Sokak No:11 37100 - MERKEZ / KASTAMONU


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ana Hastane Tableası 32*3 metre 1 adet
Acil Kutu Harf Tabelası 1 adet
Hastane Girişi Kurum Tabelası Kutu Harf Tabela 1 adet
Hastane Ana Giriş Duvarı Kurum Tabelası Kutu Harf Tabela 1 adet
Poliklinikler Kutu Harf Tabela 1 adet
Diyaliz kutu harf tabela 1 adet
Ambulans Girişi kutu harf tabela 1 adet
Morg kutu harf tabela 1 adet
Engelli Otopark Levhası 2 adet
Acil Toplanma Alanı Levhası 1 adet
Otomatik kapı kumlama ve logo kaplama (140*230) 26 adet
Muhtelif yerlere kumlama ve folyo kaplama 30 metrekare
Bina dışı bahçe yönlendirme ve muhtelif yönlendirme tabelaları (150*100) 8 adet
Asansör üstü ve acil kapısı üstü kart numarası (15*15) 20 adet
Kat planı panosu (pleksi yönlendirme) levhası (muhtelif ebatlarda) 11 adet
Asansör işletme talimatı brelli tabela (21*30) 10 adet
Krokili kat planı tabela brelli tabela (70*110) 5 adet
Hastane bilgilendirme brelli tabela (50*70) 1 adet
Atatürk Köşesi ve Hastane adı alukor duvar yazısı 1 adet
Hastane girişi duvar kaplama ve kabartma harf uygulama işi 1 adet
Duvar kağıdı ve uygulama işi 1 adet
Lampleksi kesim harf uygulaması 1 adet
Işıklı radyasyon odası tabelası (30*50) 4 adet
Işıklı tavan yönlendirme levhası (muhtelif ebatlarda) 10 adet
Makam bayrağı ve makam direği 4 adet
Bina üstü çatı için bayrak direği 2 adet
Hastane bahçesi için bayrak direği 2 adet
Hastane bina çevresi aydınlatma 70 adet
Kaymaz Bant Uygulama 700 metrekare
Folyo kaplama işi ve çocuk polikliniği duvar kaplaması 60 metrekare
Uyarıcı bant uygulama 170 metrekare
Hasta hakları panosu 5 adet
Plastik duba 10 adet
Delinatör duba 50 adet
İlan panosu 7 adet
Kaygan zemin levhası 15 adet
A4 boyutunda açılır kapanır çerçeve 500 adet
A3 boyutunda açılır kapanır çerçeve 50 adet
50*70 boyutunda açılır kapanır çerçeve 20 adet
Braille alfabeli küpeştelik 12 adet
Hissedilebilir zemin 16 metrekare
Asansör içi braille alfabeli kat planı 3 adet
Dilek şikayet kutusu 10 adet
Kapı numaraları 150 adet
Kilitli kapılı anahtarlık dolabı 5 adet
Kilitli alüminyum narkotik ilaç dolabı 10 adet
Muhtelif uyarı yönlendirme 5 mm dakota kaplı sticker folyo baskı 60 adet
Şerit bariyer paslanmaz çelik 10 adet
Toplantı salonu duvar logo uygulama 1 adet
Kapı isimlikleri (muhtelif ebatlarda) 175 adet
Zemin yönlendirme 1 adet
Triyaj alanı açılım panosu 1 adet