-
-
İhale Adı
SPOR MALZEMELERİ ALIMI
-
Sektör
Spor Malzemeleri ve Ekipmanları
-
-
-
İhale Tarihi
11 Aralık 2012 14:00
-
İdare
MUNZUR ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
-
-
-
Yayın Tarihi
29 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SPOR MALZEMELERİ ALIMI
Tunce l i Ü niv er sit e si Sa ğ lı k, K ültür Ve Spo r Da ire B a şka nlığ ı
Spor Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/179186
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Mahallesı Muhlıs Akarsu Caddesı 62000 Tunceli
Merkez/Tunceli
b) Telefon ve faks numarası : 4282131794 - 4282131861
c) Elektronik Posta Adresi : sks@tunceli.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tunceli Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire
Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 gün içerisinde malzemeler
teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tunceli Üniversitesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 11.12.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli tarafından teklif edilecek ürünler teknik şartnamede istenilen özelliklerde şahit numune getirilecektir.İstekli haleye katılabilmek için gereken belgelerle birlikte şahit numuneleri ihale öncesi ihale komisyonuna sunması gerekmektedir.
İstekliler teklif ettikleri kalemler için Teknik Şartnamede şahit numune istenen ürünler için numune tutanağı düzenleyerek idareye teslim edeceklerdir. (Tutanak sıra no, malzeme adı, marka ve modeli, adedi, vb. belirtilerek yapılacaktır.) İhaleye katılan isteklilerin numuneleri, yüklenicinin sözleşme imzalanıp mal teslimi ve muayene kabul işlemleri yapılana kadar idarede kalacaktır. Numune masrafları isteklilere aittir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Kültür ve Spor
Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Tunceli Vakıflar Bankası Şubesi TR
360001500158007296809259 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
Havlu Çorap (150 çift bay+50 çift bayan) |
200 |
Çift |
Basketbol Maç Forma+Şort (İki renk forma (16+16 Erkek) |
32 |
Takım |
Basketbol Antrenman Forma Çift yüz +Şort (Erkek) |
16 |
Takım |
Basketbol Maç Forma+Şort (İki renk forma 16+16 Bayan) |
32 |
Takım |
Basketbol Antrenman Forma Çift yüz +Şort (Bayan) |
16 |
Takım |
Voleybol Maç Forma+Şort+Dizlik (İki renk forma 16+16 Erkek) |
32 |
Takım |
Voleybol Antrenman Ter Forma Çift yüz +Şort (Erkek) |
16 |
Takım |
Voleybol Maç Forma+Şort+Dizlik (İki renk forma 16+16 Bayan) |
32 |
Takım |
Voleybol Antrenman Ter Forma Çift yüz +Şort (Bayan) |
16 |
Takım |
Voleybol Bayan Tayt (8 Adet Uzun +20 Adet Kısa) |
28 |
Adet |
Futbol Maç Forması + Şort+Tozluk |
36 |
Takım |
Futbol Ter Forması Çift yüz + Şort (Antrenman) |
24 |
Takım |
Futbol Antrenman Yeleği |
26 |
Adet |
Eşofman Takım (Alt+Üst -32 Bayan +59 Erkek) |
91 |
Takım |
Seremoni Tişörtü (32 Bayan +59 Erkek) |
91 |
Adet |
Yağmurluk |
25 |
Adet |
Basketbol ayakkabısı Bay |
20 |
Çift |
Basketbol ayakkabısı Bayan |
20 |
Çift |
Voleybol Ayakkabısı Bay |
16 |
Çift |
Voleybol Ayakkabısı Bayan |
14 |
Çift |
Futbolcu Kafile spor Ayakkabı |
25 |
Çift |
Futbol Maç Çim Saha Krampon Ayakkabısı |
25 |
Çift |
Futbol Maç Topu Federasyon onaylı (FIFA) |
10 |
Adet |
Futbol Topu Antrenman |
10 |
Adet |
Basketbol Maç Topu (GL-7) |
5 |
Adet |
Basketbol Maç Topu (GL-6) |
5 |
Adet |
Basketbol Antrenman Topu |
15 |
Adet |
Voleybol Topu (FIVB) Onaylı Maç Topu |
12 |
Adet |
Basketbol Top Çantası |
2 |
Adet |
Voleybol Top Çantası |
2 |
Adet |
Dizlik |
30 |
Çift |
Uzun Dirseklik |
10 |
Çift |
Ayarlı El Bilekliği |
16 |
Çift |
Sporcu Malzeme Taşıma Çantası |
91 |
Adet |
Futbol Tekmelik |
25 |
Çift |
Futbol Müsabaka Kaleci Eldiveni |
4 |
Çift |
14 Şubat 2025
İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle