• İhale No
    2025/434886
  • İhale Adı
    Ses ve Işık Sistemleri Mal Alım İşi
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Nisan 2025 10:30
  • İdare
    ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Mart 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SES VE IŞIK SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Ses ve Işık Sistemleri Mal Alım İşi
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/434886
1-İdarenin
a) Adı : ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Paşabağı Mah. Adalet Cad.Konak Plaza 17/2 63100 HALİLİYE/ŞANLIURFA
c) Telefon ve faks numarası : 4143185100 - 4143152224
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Ses ve Işık Sistemleri Mal Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
26 iş kaleminden oluşan Ses ve Işık Sistemleri Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Mehmet Akif İnan Konferans ve Sergi Salonu
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmeye müteakip 5 gün içerisinde işe başlanacak olup, tüm ürünler 30 gün içinde teslim edilerek montaj işlemleri tamamlanacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip 5 (beş) takvim günü içerisinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 07.04.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Paşabağı Mah. Adalet Cad.Konak Plaza 17/2 63100 - HALİLİYE / ŞANLIURFA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
32 Kanal Digital Ses Mikseri 1 adet
Pearl 2010 Işık Mikseri 1 adet
8 Kanal Işık Dmx Spliter 1 adet
Led Ekran Presesör 1 adet
Akrobat Kürsü Mikrofonu 5 adet
Telsiz Mikrofon 4 adet
8\'li Telsiz Delege Mikrofonu 1 adet
Telsiz Kafa Mikrofonu Ve Yaka Mikrofonu 4 adet
Dmx Kontrollü 4\'lü Led Blınder 5 adet
12 Kanal Dimer 1 adet
106 Ekran Led Tv 2 adet
Isı Ayarlı Ve Üflemeli Lehim Tabancası 1 adet
İnce Lehim Tel 1 kilogram
Mikrofon Kablosu 600 metre
XLR Erkek Jak 100 adet
Twitter Line Array Hoparlör 16 adet
12 Volt 2 Amper Adaptör 6 adet
16\'lı Multikor Kablo 100 metre
16\'lı Stage Box Kutusu 1 adet
Cat 7 Ethernet Kablosu 300 metre
Led Profıle Light Rgb Zomlu 300w Tiyatro Spotu 12 adet
XLR Dişi Jak 100 adet
6\'LI Grup Piriz 20 adet
220v Erkek Elektrik Fişi 20 adet
3x2,5 NYM Kablo 500 metre
Led Programı Canlı Yayın Yazılımı 1 adet