• İhale No
    2017/513238
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    Sivas İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    20 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

36 AYILIK PERİYODİK BAKIM VE TEKNİK DESTEK PERSONELİ HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/513238

1-İdarenin

a) Adresi : MEVLANA MAHALLESI RAHMI GÜNAY CADDESI 58040 MERKEZ SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462256367 - 3462246700
c) Elektronik Posta Adresi : sivas.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : (Brüt Asgari ücretin %35 fazlası 38kişi 36ay (Brüt Asgari ücretin %40 fazlası) 25kişi 36ay (BrütAsgari ücretin %50 fazlası ) 4kişi 36ay (Brüt Asgari ücretin %100 fazlası ) 2kişi 36ay
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : SİVAS İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI BİRİMLERİ Teknik Şartnamede Dağılım Listesi Verilmiştir)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KADIBURHANETTİN MH. NO:7 SİVAS (ESKİ DEMİRYOLU HASTANESİ) MERKEZ-SİVAS
b) Tarihi ve saati : 21.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

KAMU VEYA ÖZEL SEKTÖRDE GERÇEKLEŞTİRİLEN HER TÜRLÜ PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMETLER BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı SİVAS İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Kadıburhanettin mh. No;7 (Eski Demiryolu Hastanesi )Merkez Sivas adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini SİVAS İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN T.C. ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBESİ TR 640001000230369278985001 NOLU İBANLI Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİVAS İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ EK BİNASI adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Teknik Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 38 36 Ay
Teknik Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 25 36 Ay
Teknik Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 4 36 Ay
Teknik Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2 36 Ay
Resmi Tatil Günlerinde çalışacak Teknik Destek Personeli (Bürüt Asgari ücretin %35 fazlası + Yol Dahil) 558 gün
Resmi Tatil Günlerinde çalışacak Teknik Destek Personeli (Bürüt Asgari ücretin %40 fazlası + Yol Dahil) 372 gün
JENERATÖR TEKSAN MARKA 1500 KVA 30 bakım
JENERATÖR TEKSAN MARKA 630 KVA 18 bakım
JENERATÖR TEKSAN MARKA 800 KW 12 bakım
JENERATÖR MAGNAMAX MARKA 787 KVA 6 bakım
JENERATÖR EMSA MARKA 534 KVA 6 bakım
JENERATÖR AKSA MARKA 117 KVA 6 bakım
JENERATÖR AKSA MARKA 710 KVA 12 bakım
JENERATÖR AKSA MARKA 800 KVA 12 bakım
JENERATÖR AKSA MARKA 1130 KVA 6 bakım
JENERATÖR AKSA MARKA 930 KVA 6 bakım
JENERATÖR EMSA MARKA 167 KVA 6 bakım
ASANSÖR GENTUR MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1600 KG, 4 VE 7 DURAKLI, SEDYE ASANSÖRÜ 72 bakım
ASANSÖR GENTUR MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 800 KG, 7 VE 8 DURAKLI 72 bakım
ASANSÖR KÜPELİ MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1600 KG, 4 DURAKLI, SEDYE ASANSÖRÜ 72 bakım
ASANSÖR ŞAH ASANSÖR MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1600 KG, 21 KİŞİLİK 36 bakım
ASANSÖR NUOVAMGT MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 320 KG, 4 KİŞİLİK 72 bakım
ASANSÖR ENFA MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1600 KG, SEDYE ASANSÖRÜ 36 bakım
ASANSÖR REMSAN MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 600 KG, SEDYE ASANSÖRÜ 36 bakım
ASANSÖR OTİS MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1600 KG 180 bakım
ASANSÖR DOLUNAY MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 600 KG HİDROLİK ENGELLİ ASANSÖRÜ 36 bakım
ASANSÖR ARMA MARKA, TAŞIMA KAPASİTESİ: 1 ADET 630 KG, 1 ADET 1600 KG YÜK ASANSÖRÜ, 400 KG 1 ADET 108 bakım
ÜTÜ - TOLKAR MARKA, 75 CM*300 CM KAPASİTELİ, VELA 7530 MODEL SİLİNDİR ÜTÜ 12 bakım
KURUTMA MAKİNASI - TOLKAR MARKA, 50 KG KURUTMA KAPASİTELİ, 1200 MODE 60 bakım
KURUTMA MAKİNASI - TOLON MARKA, 30 KG KURUTMA KAPASİTELİ 48 bakım
KURUTMA MAKİNASI - KROMLÜKS MARKA, 20 K KAPASİTE 12 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - TOLKAR MARKA, 60KG YIKAMA KAPASİTELİ, STERİZ ÖZELLİKLİ 84 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - TOLON MARKA, 80 KG YIKAMA KAPASİTELİ 12 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - TOLON MARKA, 60 KG YIKAMA KAPASİTELİ 12 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - TOLON MARKA, 40 KG YIKAMA KAPASİTELİ 24 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - TOLON MARKA, 20 KG YIKAMA KAPASİTELİ 12 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - KROMLÜKS MARKA, 20 KG KAPASİTE 12 bakım
ÇAMAŞIR MAKİNASI - VESTEL MARKA, 5 KG KAPASİTE EV TİPİ 12 bakım
TELEFON SANTRALİ KAREL MARKA, 10.000 HAT 6 bakım
TELEFON SANTRALİ TELESİS MARKA, 618 HAT 6 bakım
TELEFON SANTRALİ İPECS MG-CG MARKA, 228 HAT 6 bakım
MAVİLİ MARKA AKILLI ADRESLİ YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ 6 bakım
MAXLOGİÇ MARKA AKILLI ADRESLİ YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ 6 bakım
MAVİGARD MARKA AKILLI ADRESLİ YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ 6 bakım
CIAT MARKA, LXM 6400X-STD R134A MODEL CHİLLER SOĞUTMA GRUBU 24 bakım
CLİVET MAKA, 5252 KG SOĞUTMA KAPASİTELİ 6 bakım
IMAS MARKA, KAPPA REV6.2 12 bakım
MİDEA MARKA, Gcw450m/N MODEL 6 bakım
ALARKO MARKA, ALHS 253-3 MODEL 12 bakım
TRANE MARKA, RTAC200 160 KW MODEL CHİLLER SOĞUTMA GRUBU 6 bakım
ACİL KOD ÇAĞRI SİSTEMLERİ (HEMŞİRE ÇAĞRI, MAVİ KOD, BEYAZ KOD, PEMBE KOD, KIRMIZI KOD) 36 bakım
MAKSAN MARKA, 31.5/0.4 KV-2000 kVA TRAFO 15 bakım
ENTES MARKA, 1000 kVA TRAFO 6 bakım
MAKSAN MARKA, 800 KVA TRAFO 3 bakım
AKSAN MARKA, 1000 KVA TRAFO 3 bakım
ASTOR MARKA, 1000 KVA TRAFO 3 bakım
1000 KVA TRAFO 3 bakım
MAKSAN MARKA, 1600 KVA TRAFO 3 bakım
ÖZGÜNEY MARKA, 1250 KVA TRAFO 3 bakım
SEM TRAFO MARKA, 690 KVA TRAFO 3 bakım
ABB MARKA, TSPH-07150 MODEL, 1600 KW 3 bakım
ELEKTRİK OTOMASYON VE SCADA 3 bakım
KLİMA SANTRALİ - KLS MARKA 450 bakım
KLİMA SANTRALİ - HSK MARKA 54 bakım
KLİMA SANTRALİ - HEPAFİLTRELİ HSK MARKA 24 bakım
KLİMA SANTRALİ - İMEKSAN MARKA 156 bakım
KLİMA SANTRALİ - ACS MARKA 24 bakım
ASPİRATÖR - KLS MARKA EMİŞ ASPİRASTÖRÜ 174 bakım
ASPİRATÖR - AIRPLUS MARKA 12 bakım
FAN - KLS MARKA MERDİVEN BASINÇLANDIRMA FANI 36 bakım
VANTİLATÖR - AIRPLUS MARKA 12 bakım
VANTİLATÖR - KLS MARKA VANTİLATÖR CİHAZLARI 48 bakım
EKOMAK MARKA, BASINÇ: 8 BAR, HACİM:2,5 M3 KOMPRASÖR 12 bakım
UPS; İNFORM MARKA 1 ADET 120 KVA, 1 ADET 10 KVA 12 bakım
DVP MARKA, Cc 305 MODEL 9 bakım
ZİNİSAN MARKA, TİP ZYVP 250 MODEL VAKUM SİSTEMİ 18 bakım
08 Aralık 2017

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/513238
İptal Nedeni : İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 08 Aralık 2017