• İhale No
    2025/728626
  • İhale Adı
    Orman Muhafaza Memurları İçin Çeşitli Tip Kıyafet
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Haziran 2025 10:30
  • İdare
    ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Orman Muhafaza Memurları İçin Çeşitli Tip Kıyafet
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/728626
1-İdarenin
a) Adı
:ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi
:Orman Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Beştepeler Mah.Söğütözü Cad. No:08 06560 Beştepe YENİMAHALLE/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası
:3122963506 - 3122963504
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:Orman Muhafaza Memurları İçin Çeşitli Tip Kıyafet
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
3 Kısım (19 Kalem)
8200 adet mont, 16400 adet kışlık gömlek, 16400 adet yazlık gömlek, 1150 adet bere, 16400 adet tişört, 1150 adet kazak, 3000 çift eldiven, 4500 adet parka, 8200 adet kışlık pantolon, 8200 adet yazlık pantolon, 1200 adet yazlık çalışma pantolonu, 1150 adet yelek, 1150 adet kışlık kep, 1150 adet yazlık kep, 8200 çift ayakkabı, 1150 çift bot, 2750 adet teçhizat takımı (kemer+kılıf), 2750 adet teçhizat takımı (el feneri), 4250 adet deri kemer.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Orman Genel Müdürlüğü
ç) Süresi/teslim tarihi
:• Ürünlerin teslim tarihi; sözleşmelerin yürürlüğe girmesine müteakip, sözleşmelerin son günü kabul edilen (Kumaş numune değerlendirme süresi dahil) Deri Kısmı için 100’üncü takvim günü, Tekstil 1 Kısmı için 103’üncü takvim günü ve Tekstil 2 kısmı için 106’ncı takvim günü olacaktır. Ancak yüklenicinin talep etmesi ve idarenin uygun görmesi halinde, ürünlerin teslim tarihinden 5 takvim günü önce ürünlerin teslimatı yapılabilecektir. İdareye teslim edilecek ürünler idare tarafından verilen beden listelerine göre muayene ve kabul işlemine hazır hale getirilecektir. Ürünlerin sayımı ve tasnifi esnasında yüklenici en az 4 adet işçi hazır bulunduracaktır.
• Yüklenici, teslim almaya yetkili kişiyi ve teslimat adresini İdareden yazılı olarak talep edilecektir. Alıma esas numuneler sözleşmenin imzalanmasını müteakip idarece yüklenici firmaya teslim edilecek ve seri üretime geçmeden önce alıma esas numunelere göre üretilen ürünlerden en az 3 adet kadın, 3 adet erkek farklı beden ürün idareye teslim edilerek seri üretime geçme izni alınacaktır.
• İhale kapsamındaki ürünlerin tamamı idareye teslim edildikten sonra; Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından sondajlama usulüne göre teknik şartnamede yazan miktar kadar numune alınarak fiziki muayene yapılır. Fiziki muayeneyi geçen ve laboratuvara gönderilen ürünlerin analiz sonuçlarının Teknik Şartnameye uygun çıkması halinde ödeme işlemi yapılacaktır.

d) İşe başlama tarihi
:Sözleşme imzalanmasına müteakip 10 gün içerisinde işe başlanacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:19.06.2025 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Orman Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Z.Kat, (Oda No:Z307) Beştepe Mahallesi Söğütözü Caddesi No:8/1 06560 - Yenimahalle / ANKARA

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İş hacmini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosuna ait bilgiler,

b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu bilgilerden birinin sunulması yeterlidir.

Bu bilgilere ilişkin tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden,
mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
% 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağladığını gösteren bilgileri belirten isteklinin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir.

Bu kriterleri önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini ilişkin bilgileri sunabilirler.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
GB/T 17592 Belgesi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılmış olan her türlü bot ve ayakkabı, tekstil (Giyim) alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Mont 8.200 adet
Kışlık Gömlek 16.400 adet
Yazlık Gömlek 16.400 adet
Bere 1.150 adet
Tişört 16.400 adet
Kazak 1.150 adet
Eldiven 3.000 çift
Parka 4.500 adet
Kışlık Pantolon 8.200 adet
Yazlık Pantolon 8.200 adet
Yazlık Çalışma Pantolonu 1.200 adet
Yelek 1.150 adet
Kışlık Kep 1.150 adet
Yazlık Kep 1.150 adet
Ayakkabı 8.200 çift
Bot 1.150 çift
Teçhizat Takımı (Kemer+Kılıf) 2.750 adet
Teçhizat Takımı (El Feneri) 2.750 adet
Deri Kemer 4.200 adet
04 Haziran 2025

DÜZELTME İLANI

GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
ihale edileceği ilan edilmiştir.

Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı

maddesine göre aşağıdaki hususlarda ,
düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir.

Tekliflerin

hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.

İhale Kayıt Numarası:2025/728626
1- İdarenin
a) Adresi:Orman Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Beştepeler Mah.Söğütözü Cad. No:08 06560 Beştepe YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122963506 - 3122963504
c) Elektronik posta adresi:mehmetpazar@ogm.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı
:21.05.2025 - 5368
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise)
: -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İlanın 4.3.2. maddesi



Oeko-Tex Belgesi olarak değiştirilmiştir.