• İhale No
    2012/176639
  • İhale Adı
    MOBESA VE PLAKA TANIMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Aralık 2012 10:00
  • İdare
    Giresun Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    28 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MOBESA VE PLAKA TANIMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gires un Ö ze l İ da re si
Mobesa ve Plaka Tanıma Sistemi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/176639
1-İda re nin
a) Adresi : Giresun İl Özel İdaresi Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No: 421
Giresun 28159 Giresun Merkez/Giresun
b) Telefon ve faks numarası : 4542157571 - 4542157508
c) Elektronik Posta Adresi : ozelidare@giresun.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Giresun İl Emniyet Müdürlüğü, Alucra ve Çamoluk İlçe Emniyet
Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 120 (Yüzyirmi) takvim günü içerisinde faal ve çalşır durumda teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Giresun İl Özel İdaresi Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı (İhale
Bürosu) No: 421 Giresun
b) Tarihi ve saati : 21.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
TSE Hizmet yeri yeterlilik belgesi
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ihale dokumanı ile teslim edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Giresun İl Özel İdaresi
Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı (İhale Bürosu) No: 421 Giresun adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Giresun İl Özel İdaresi Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı (İhale Bürosu) No: 421 Giresun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Digital kayıt veri depolama ünitesi(24 Tb) 2 adet
Kabinet 2 adet
1 kwa kesintisiz güç kaynağı 9 adet
5 kwa kesintisiz güç kaynağı 2 adet
Çerçevesiz 46'' lcd ekran 4 adet
Sabit kamera 22 adet
Harici tip sabit kamera kutusu 22 adet
Sistem denetim ve güvenlik yönetimi sunucusu 2 adet
Sistem yönetim istasyonu 2 adet
Kontrol klavyesi 2 adet
Çok monitörlü operatör izleme konsolu(2 ekranlı) 2 adet
Direk ve sabitleme 9 adet
Dış ortam panosu 9 adet
F/O 4.600 metre
Kablaj 3.000 metre
Kenar ethernet anahtarı 2 adet
Bina dışı ethernet anahtarı 9 adet
UTP kablolama 350 metre
Kanalet(metre) 100 metre
Patch paneller(24 port) 2 adet
Duvar prizleri, bağlantı modülleri 40 adet
Patch kabloları 40 metre
UPS enerji dağılım ve topraklama(KGYS merkezi) 2 adet
UPS enerji panaoları(KGYS merkezi) 2 adet
Alucra ilçesi plaka tanıma sistemi, 3 kamera 1 geliş 2 gidiş (tag direk ve sabitleme, pano, kgk, switch ve uygun özellikte sunucu dahil) 1 adet
Giresun merkez plaka tanıma sistemi 1 giriş 1 çıkış (tag direk ve sabitleme, pano, kgk, switch dahill) 1 adet
Giresun merkez plaka tanıma sistemi 2 giriş 2 çıkış (tag direk ve sabitleme, pano, kgk, switch dahill) 1 adet
Giresun merkez plaka tanıma sistemi 3 giriş 3 çıkış (tag direk ve sabitleme, pano, kgk, switch dahill) 1 adet
Uygun özellikte sunucu 1 adet
Protokoller 1 adet