• İhale No
    2025/918241
  • İhale Adı
    Laboratuvar Tefrişatı ve Masa
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Temmuz 2025 11:00
  • İdare
    SİVAS BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    24 Haziran 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR TEFRİŞATI VE MASA SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SİVAS BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ

Laboratuvar Tefrişatı ve Masa
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2025/918241
1-İdarenin
a) Adı
:İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SİVAS BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi
:Gültepe Mahallesi Mecnun Otyak SİVAS MERKEZ/SİVAS
c) Telefon ve faks numarası
:03462191398 - 3462191678
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:Laboratuvar Tefrişatı ve Masa
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
41 Kalem Laboratuvar Tefrişatı için malzeme ve 55 Adet Masa
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:Sivas Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Hizmet Binaları
ç) Süresi/teslim tarihi
:Herhangi bir tebligat yapılmaksızın sözleşmenin imzalandığı tarihte işe başlanacak olup malzemelerin teslimi 60 takvim günü içerisinde yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi
:Sözleşmenin imzalandığı tarihte işe başlanacaktır.

3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:16.07.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:Sivas Bilim ve Teknoloji Üniversitesi/ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
TS 13005
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1. Kısım Laboratuvar Tefrişatı Malzemeleri için "Kamu veya Özel sektöre yapılan her türlü laboratuvar tezgah, masa, dolap vb. tefrişat" iş deneyim belgesi olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
650X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
180X75X90 ORTA TEZGAH 6 adet
450X75X90 KENAR TEGAH 1 adet
280X90X45 BOY DOLAP 2 adet
600X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
935X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
180X75X90 ORTA TEZGAH 4 adet
220X90X45 BOY DOLAP 3 adet
180X75X90 ORTA TEZGAH 16 adet
50X60X45 HAREKETLİ ÇEKMECE 3 adet
220X90X45 BOY DOLAP 2 adet
105X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
720X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
250X150X90 ORTA TEZGAH 2 adet
220X90X45 BOY DOLAP 5 adet
500X150X90 ORTA TEZGAH 2 adet
KENAR TEZGAH 1 adet
570X140X90 ORTA TEZGAH 1 adet
700X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
KENAR TEZGAH EVYE 1 adet
400X150X90 BULZENBEKİ ORTA TEZGAH 1 adet
500X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
KİMYASAL SAKLAMA DOLABI 1 adet
220X90X45 BOY DOLAP 1 adet
200X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
815+130X75X90 KENAR L TEZGAH 1 adet
330X150X90 ORTA TEZGAH 2 adet
330X150X90 ORTA TEZGAH 1 adet
150X270X50 YÜKLÜK BOY DOLAP 1 adet
815+405X75X90 KENAR L TEZGAH 1 adet
920X75X90 KENAR TEZGAH 1 adet
160X120 OKUMA MASASI 55 adet
03 Temmuz 2025

DÜZELTME İLANI

LABORATUVAR TEFRİŞATI VE MASA SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SİVAS BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ

LABORATUVAR TEFRİŞATI VE MASA SATIN ALINACAKTIR
ihale edileceği ilan edilmiştir.

Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı

maddesine göre aşağıdaki hususlarda ,
düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir.

Tekliflerin

hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.

İhale Kayıt Numarası:2025/918241
1- İdarenin
a) Adresi:Gültepe Mahallesi Mecnun Otyak SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:03462191398 - 3462191678
c) Elektronik posta adresi:imid@sivas.edu.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı
:24.06.2025 - 5390
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise)
:Memleket Sivas - 24.06.2025
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

Madde 13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.