• İhale No
    2012/173409
  • İhale Adı
    KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Aralık 2012 10:30
  • İdare
    KASTAMONU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Yayın Tarihi
    28 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
K a st a mo nu K a mu H a st a ne B irliğ i
Kuru Gıda alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/173409
1-İda re nin
a) Adresi : Aktekke Mh. Bakım Evi Sk. 20 37100 Kastamonu
Merkez/Kastamonu
b) Telefon ve faks numarası : 3662141053-4427 - 3662147877
c) Elektronik Posta Adresi : kastamonu.khb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kastamonu Kamu Hastaneleri Birliği Sekreterliği Ambarı ve
Kastamonu Rehabilitasyon Merkezi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşmeye müteakip 31.12.2013 tarihine kadar peyder pey idarenin vereceği sipariş üzerine belirtilen miktar kadar firma yetkilisi tarafından 10 gün içinde mal teslimi yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi Saraçlar Mh. Sanatokulu Cd.
37100 Kastamonu
b) Tarihi ve saati : 20.12.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamuda veya Özelde Kuru Gıda alımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Münif İslamoğlu
Devlet Hastanesi Saraçlar Mh. Sanatokulu Cd. 37100 Kastamonu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Halk Bankası Kastamonu Şubesi TR51 0001
2009 4820 0005 0000 39 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi Saraçlar Mh. Sanatokulu Cd.
37100 Kastamonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇAY 165 KG
TOZ ŞEKER 3.500 KG
TUZLAR YEMEK TUZU 950 KG
AYÇİÇEĞİ YAĞI 5.800 KG
ZEYTİN YAĞI 300 KG
NOHUT 1.425 KG
BARBUNYA KURU 600 KG
KURU FASULYE 1.425 KG
PİRİNÇLER 5.700 KG
BULGURLAR 2.350 KG
ARPA ŞEHRİYE 1.000 KG
KIRMIZI MERCİMEK 950 KG
YEŞİL MERCİMEK 325 KG
MAKARNA (MUHTELİF) 2.420 KG
BUĞDAY UNLARI (1 KG LIK) 1.520 KG
NİŞASTALAR 100 KG
TURŞULAR 1.400 KG
ZEYTİNLER-TUZSUZ 800 KG
ZEYTİNLER-NORMAL 1.000 KG
ZEYTİNLER-YEŞİL ZEYTİN 600 KG
BAL(KAHVALTILIK) 29.500 ADET
REÇELLER 29.500 ADET
HELVALAR 80 GR 10.500 ADET
KREM PEYNİR 68.000 ADET
ÇİKOLATALAR FINDIK EZMESİ 15.000 ADET
BEYAZ PEYNİR NORMAL TUZLU 400 KG
BEYAZ PEYNİR TUZSUZ 1.200 KG
KAŞAR PEYNİR 350 KG
KEMALPAŞA TATLISI 230 KG
KURU ÜZÜM 190 KG
KURU KAYISI 200 KG
KURU İNCİR 50 KG
İRMİK 250 KG
CEVİZİÇİ 100 KG
ÇAM FISTIĞI 10 KG
KARABİBER 20 KG
KIRMIZI PUL BİBER 80 KG
NANE 16 KG
KİMYON 12 KG
TARÇIN 5 KG
VANİLYA 120 PAKET
GALETA UNU 100 KG
SUMAK 15 KG
DOMATES SALÇASI 2.100 KG
MISIR UNU 150 KG
BUĞDAY(AŞURELİK) 75 KG
SİRKE 150 LİTRE
MARGARİNLER 600 KG
KONSERVE BEZELYE 2.770 KG
KONSERVE TAZE FASULYE 100 KG
KAHVALTILIK TEREYAĞ 15 GR 27.000 ADET
FINDIK İÇİ 100 KG
TAHİNLİ PEKMEZ 20GR 15.000 ADET
BAMYA KONSERVE 50 KG