KİT VEYA SARF KARŞILIĞI GEÇİCİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Y u nus E mr e Dev let H a st a nesi
3 Kısım Kit Veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Uygulaması İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/31197
1-İda re nin
a) Adresi : Uluönder Mah. Salıh Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra 10 (on) gün içerisinde işe başlanacak olup, işin bitim süresi işe başlama tarihinden itibaren 545 takvim günüdür. Bu süre zarfında yüklenici / yükleniciler sözleşme
kapsamındaki malzemelerin en az iki aylık kit stokunu hastanemizde bulunduracaktır. Ancak tedarikçi firma bütün test kitleri için belirtilen asgari stok seviyesini, teknik gerekçesiyle sağlayamayacağını idareye bildirdiği takdirde, hizmetin hiçbir şekilde aksamasına mahal vermemek kaydıyla asgari bir aylık kit stoku da kabul edilebilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih
Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir
b) Tarihi ve saati : 09.04.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Cihazın ve isteklinin Sağlık Bakanlığı TİTUBB kaydı olmalı ve cihazın TİTUBB barkod no.su teklifle birlikte sunulmalıdır. İsteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır. Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli / istekliler cihaz karşılığı teklif ettikleri kitlere ait numune ve / veya katalogları ile cihazlara ait kataloglarını ihale dokümanı içerisinde sunucaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 65 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Eskişehir Merkezi Şubesi Iban No: TR 8500 0100 0117 4931 1396 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın al ma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih Bozok
Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
OTOMATİZE KAN KÜLTÜR ŞİŞESİ | 2.500,00 | ŞİŞE |
BAKTERİ TANIMLAMASI VE DUYARLILIK TESTİ | 2.500,00 | TEST |
MANTAR TANIMLANMASI VE ANTİFUNGAL DUYARLILIK TESTİ | 100,00 | TEST |
ASO | 4.400,00 | TEST |
CRP | 20.000,00 | TEST |
RF | 6.000,00 | TEST |
IGE | 1.500,00 | TEST |