-
-
İhale Adı
IP TABANLI YÜKSEK ÇÖZÜNÜLÜKLÜ KAMERA VE PERSONEL DENETLEME KONTROL SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
-
-
-
İhale Tarihi
27 Aralık 2012 14:00
-
İdare
KIRŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
-
-
-
Yayın Tarihi
28 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
IP TABANLI YÜKSEK ÇÖZÜNÜLÜKLÜ KAMERA VE PERSONEL DENETLEME KONTROL SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
K ırşehir B elediy e B a şka nlığ ı
Ip Tabanlı Yüksek Çözünülüklü Kamera Ve Personel Denetleme Kontrol Sistemi Mal Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/174555
1-İda re nin
a) Adresi : Kırsehır Beledıye Baskanlıgı 40100 Kırşehir Merkez/Kırşehir
b) Telefon ve faks numarası : 3862131023 - 3862133755
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@kirsehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Kırşehir Belediyesine Bağlı birimlere bağlanacak olup şekil ve içeriği teknik şartnamede belirtilmiştir.
c) Teslim tarihi : .
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kırşehir Belediye Başkanlığı Meclis Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
- Yüklenici firma arızalanmış garantili ürünün arızasını giderinceye kadar yerine aynı özellikteki ürünü ücretsiz olarak temin eder. Garanti ve bakım süresi boyunca her türlü arızalı, hasarlı ve normal çalışmayan devre elemanları yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir. Değiştirilen parça ve elemanların tüm masrafları (nakliye vs.) yüklenici firmaya aittir.
-Garanti 3 (Üç) yıl olup, 3 (Üç) yıl içerisinde genel arızalarda 24 (yirmi dört) saat, yerel arızalarda 7 (yedi) gün içerisinde yüklenici müdahale ederek arızayı giderecek,Aksi halde Kurum ihtar etmeksizin işi başka bir güvenlik firmasına yaptırıp yükleniciye fatura etme hakkı doğacaktır. Şayet oluşan hasar veya arıza sistemden kaynaklanmayan doğal sebeplerle ya da dış etkilerle olmuşsa garanti dışı olacağından yüklenici fiyat verir, şayet Kurum fiyatı onaylamazsa arızayı piyasaya yaptırabilir, bu durum garantiyi ortadan kaldırmaz.
- Yüklenici ve distribütör firmalar, garanti süresinin sona ermesinden itibaren 10 (on) yıl süre ile teklif ettikleri cihazların her türlü yedek malzemelerini ücreti karşılığında teminle mükelleftir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
*İstekliler teklifleri ile birlikte,IP Kamera , network , plaka tanıma (PTS) ,Akses kontrol sistemelrine ait
Türkiye'deki yetkili distirbütörden alınmış, yetkili satıcılık belgesini vereceklerdir.
*istekliler teklifleri ile birlikte kamera kayıt cihazı ve yedekleme üniteleri ile ilgili aşağıdaki belgeler
vereceklerdir.
-CCC + S&E
- Statement on RoHS Compliance
-ISO.
-FCC Class B Radio Frequency Interference Statement.
-CE
-CB Standart
-ITE BSMI Class A, CNS 13438
-UL standards for safety.
-İstekliler teklifleri ile birlikte ,teklif edilen ana cihazlarda ( Sabit kamera,Sabit kamera lensleri, kamera koruma kutuları ve Fiber optik kablo , ilgili bütün Fiber ekipmanları ) CE Avrupa Standartına ait , belgeyi
vereceklerdir.
-İstekli firmanın bünyesinde en az 2 personelinin uluslararası fiber optik (FOA) eğitim sertifikasına sahip olmalıdır. İstekliler personellerine ait FOA eğitim belgesini teklif aşamasında verecektir.Belirtilen belgeleri olmayan istekliler değerlendirmeye alınmayacaktır.
- İstekliler teklifleri ile birlikte, kendi şirketlerine ait "TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi (TS12540" ni
vereceklerdir.
-İstekliler teklifleri ile birlikte, "TS EN ISO 9001 : 2008 Belgesi"ni vereceklerdir.
- İstekliler teklifleri ile birlikte, 1 Ad Elektrik , Elektronik veya Bilgisayar Mühendisi ,1 Ad. Elektrik
,Elektronik veya Bilgisayar Teknikeri ve 1 Ad. Elektrik , Elektronik veya Bilgisayar Teknisyeni
çalıştıracaklarına dair belgeleri vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırşehir Belediye
Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelir Şef'liği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırşehir Belediye Başkanlığı Ek Hizmet Binası İhale Birimi adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
14 Şubat 2025
İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle