• İhale No
    2012/20988
  • İhale Adı
    İÇ HASTALIKLARI YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ MALZEMELERİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mart 2012 10:00
  • İdare
    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    28 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


İÇ HASTALIKLARI YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ MALZEMELERİ
Çu kuro v a Üniv er sit esi Uy g u la ma Ve Ara şt ır ma H a st a ne si
İç Hastalıkları Yoğun Bakım Ünitesi Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20988
1-İda re nin
a) Adresi : Ç.Ü.Tıp Fakültesı Balcalı Hastanesı 01130 Sarıçam Adana
b) Telefon ve faks numarası : 03223387078 - 03223387078
c) Elektronik Posta Adresi : turkgenc@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ç.Ü.Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Malzeme listesindeki Malzemelerin tamamı sözleşme tarihinden itibaren 30 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ç.Ü.Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Zemin kat Yanık Ünitesi
Koridoru İçindeki İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 06.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Malzeme listesinin 2.3.4.5.6.8.9.13 ve 14.cü sıra numarasında bulunan malzemelere ait (1'er ) adet Numuneyi
istekliler İhale Komisyonuna Kendi hazırladıkları Numune teslim tutanağıyla teslim edeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ç.Ü.Döner Sermaye
İşletmesi Satın Alma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ç.Ü. Döner Sermaye İşletmesi Satın Alma Bürosu adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İntra abdominal basınç ölçüm seti 50,000 ADET
NIBP Seti 30,000 ADET
Pressure cuff 20,000 ADET
Total yüz maske seti 5,000 ADET
EKG makine kablosu 20,000 ADET
SPO2 ara kablosu 20,000 ADET
Ventilatör uyumlu nabulizatör cihazı(Ultrasonic özellikli) 1,000 ADET
MDI konnektör 100,000 ADET
NIV tümyüz maske seti 15,000 ADET
Flow Sensör 20,000 ADET
Optik video hava yolu görüntüleme sistemi 5,000 ADET
Kapnometre cihazı 1,000 ADET
Pnömatik kompresyon bacak manşonu 50,000 ADET
Hasta ısıtıcı cihazı battaniyesi 100,000 ADET
Antibakteriyel vücut bakım seti 100,000 ADET
Direkt olarak arterial hattan kontinü hemodinamik değerleri takip seti 50,000 ADET