GÜVENLİK VE TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIM İŞİ
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası (İKN) | : | 2025/1407867 |
1- İdarenin | ||
1.1. Adı | : | BİTLİS TATVAN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ |
1.2. Adresi | : | Karşıyaka Mah. Hastane Cad. No:1 Tatvan/Bitlis TATVAN/BİTLİS |
1.3. Telefon numarası | : | 04348276323 |
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- İhalenin
2.1. Tarih ve Saati | : | 25.09.2025 - 11:00 |
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres | : | Bitlis Tatvan Devlet Hastanesi satın alma birimi |
3- İhale konusu mal alımının
3.1. Adı | : | GÜVENLİK VE TEMİZLİK PERSONELİ KIYAFET ALIM İŞİ |
3.2. Niteliği, türü ve miktarı | : |
17 Kalem SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK ÜNİFORMASI YAZLIK SÜREKLİ İŞÇİ TEMİZLİK ÜNİFORMASI KIŞLIK KIŞLIK POLAR TEMİZLİK ELEMANLARI GÜVENLİK PANTOLON YAZLIK GÜVENLİK TİŞORT KISA KOL GÜVENLİK TİŞORT UZUN KOL GÜVENLİK YAZLIK AYAKKABI GÜVENLİK ŞEF GÖMLEK YAZLIK GÜVENLİK ŞEF YAZLIK PANTOLUN GÜVENLİK ŞEF YAZLIK AYAKKABI GÜVENLİK PANTOLON KIŞLIK GÜVENLİK AYAKKABI KIŞLIK GÜVENLİK KABAN GÜVENLİK MONT GÜVENLİK ŞEF GÖMLEK KIŞLIK GÜVENLİK ŞEF TAKIM ELBİSE GÜVENLİK ŞEF KIŞLIK AYAKKABI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Bitlis Tatvan Devlet Hastanesi /Ayniyat Tüketim Depo |
3.4. Süresi/teslim tarihi | : | Yüklenici firma sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 30 (Otuz) takvim günü içerisinde kıyafetlerin teslimini idareden alınacak personel bilgilerinin eşliğinde, her bir personelin adı soyadı, ayakkabı numarası ve beden ölçülerine göre hazırlayıp etiketleyerek yapacaktır. Ancak İdare tarafından öngörülemeyen durumların ortaya çıkması durumunda teslim programı İdarece değiştirilebilir. İdarece de uygun görülmesi halinde malzemeler partiler halinde teslim alınabilir. |
3.5. İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben işe başlanacaktır. |
4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir. |
5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6-
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10-
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12-
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13-
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15- Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SÜREKLİ TEMİZLİK İŞÇİSİ YAZLIK ÜNİFORMASI | 239 | adet |
SÜREKLİ TEMİZLİK İŞÇİSİ KIŞLIK ÜNİFORMASI239 | 239 | adet |
SÜREKLİ TEMİZLİK İŞÇİSİ KIŞLIK POLAR | 239 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ YAZLIK PANTOLON | 198 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ PANTOLON KIŞLIK | 198 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ KISA KOL TİŞÖRT | 198 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ UZUN KOL TİŞÖRT | 198 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ YAZLIK AYAKKABI | 199 | çift |
GÜVENLİK PERSONELİ KIŞLIK AYAKKABI | 99 | çift |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ YAZLIK GÖMLEK | 2 | adet |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ KIŞLIK GÖMLEK | 2 | adet |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ YAZLIK PANTOLON | 2 | adet |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ YAZLIK AYAKKABI | 1 | çift |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ KIŞLIK AYAKKABI | 1 | çift |
GÜVENLİK PERSONELİ KABAN | 90 | adet |
GÜVENLİK PERSONELİ MONT | 90 | adet |
GÜVENLİK PERSONEL ŞEFİ TAKIM ELBİSE | 1 | adet |