• İhale No
    2012/174984
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Aralık 2012 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Silvan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    29 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Silv a n De v l et H a st a nesi
Hastanemiz 2013 Mali Yılı İhtiyacı Olan 33(Otuzüç) Kalem Yiyecek(Kuru Gıda)Malzemesi Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/174984
1-İda re nin
a) Adresi : Bahçelıevler Mah. Hastane Cad. 21 21640 Silvan/Diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4127115005 - 4127115603
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakirdhs5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Yusuf Azizoğlu Silvan Devlet Hastanesi Baştabipliği Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarih işe başlanacak olup en geç 10 (on) gün içerisinde idarenin belirleyeceği ilk parti kuru gıda malzemelerin teknik şartnameye uygun olarak hastane ambarına teslim edilecektir. Birinci parti tesliminden sonra ambar durumu değerlendirerek geriye kalan malzemeler 2. partide getirilecek gerekirse 3. veya 4. partilere bölünecek ve bu durum ambar tarafından belirlenecek olup
belirlediği günde teslim edilecektir. Ayrıca malzeme süresinde teslim edilmediği takdirde hizmetin aksamaması için malzeme idare tarafından piyasadan temin edilecek olup, hastanemiz yüklenici firmaya ücret ödemekle yükümlü değildir. Tüm giderleri ilgili firma karşılar ve ayrıca ilgili firmaya cezai müeyyide(52.Madde) uygulanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr.Yusuf Azizoğlu silvan Devlet Hastanesi /Bahçelievler Mah.
Hastane Cad. No:21 Silvan Diyarbakır
b) Tarihi ve saati : 17.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr.Yusuf Azizoğlu Silvan
Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Yusuf Azizoğlu silvan Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Komisyon Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BULGUR 2.200 KG
PİRİNÇ 4.500 KG
KIRMIZI MERCİMEK 1.200 KG
YEŞİL MERCİMEK 150 KG
KURU FASULYE 650 KG
NOHUT 550 KG
KURU BARBUNYA 150 KG
AYÇİÇEK YAĞI 6.012 KG
TERE YAĞI (PİKNİK) ( 20 gr) 24.000 ADET
BEZELYE (KONSERVE) 300 KG
TAZE FASÜLYE( KONSERVE) 400 KG
BAMYA(KONSERVE) 500 KG
KURU ÜZÜM 150 KG
KURU İNCİR 15 KG
CEVİZ İÇİ 15 KG
FINDIK İÇİ 15 KG
KURU KAYISI 120 KG
İRMİK 50 KG
MAKARNA 1.600 KG
ARPA ŞEHRİYE 650 KG
TEL ŞEHRİYE 450 KG
KIRMIZI PUL BİBER 250 KG
KARABİBER 50 KG
KİMYON 5 KG
KEKİK 5 KG
NANE 10 KG
YEMEKLİK TUZ 800 KG
DOMATES SALÇASI 3.000 KG
TURŞU 1.700 KG
TOZ ŞEKER 1.400 KG
REÇEL (PİKNİK 20 GR.) 12.000 ADET
BAL (PİKNİK 20 GR.) 12.000 ADET
ÇAY 320 KG