• İhale No
    2010/536619
  • İhale Adı
    Başkanlığımızın Ankara içerisinde ve gerektiğinde Ankara dışında evrak nakli ve personel taşımasında kullanılmak üzere 01.01.2011-31.12.2011 tarihleri arasında kullanılmak üzere 20 adet binek araç kiralanmasına ait hizmet alımı
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2010 10:30
  • İdare
    BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
BAŞBAKANLIK AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Başkanlığımızın Ankara içerisinde ve gerektiğinde Ankara dışında evrak nakli ve personel taşımasında kullanılmak üzere 01.01.2011-31.12.2011 tarihleri arasında kullanılmak üzere 20 adet binek araç kiralanmasına ait hizmet alımı
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/536619
1-İdarenin
a) Adresi:ESKİŞEHİR YOLU 10. KM LODUMLU ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122872680 - 3122878924
c) Elektronik Posta Adresi:atilakiraz@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Başkanlığımız Ana Hizmet Binası ve Ek Hizmet Binaları
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ESKİŞEHİR YOLU 10. KM. ANKARA AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHALE TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:29.11.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


Kiralanacak olan araçlar 17 adet binek oto, 2 adet station wagon binek oto,  ve 1 adet hijyenik koşullara sahip yemek taşıma aracı olmak üzere toplam 20 adet otodur.Araçların motor hacmi en az 1500-1600 cc ve full donanımlı olacaktır. Araçlardan 9 (dokuz) tanesi ve 1 (bir) adet hijyenik koşullara sahip yemek aracı şoförsüz ve dizel olacaktır.Araçların modeli trafiğe çıkış tarihi baz alınmak kaydıyla şoförsüz binek araçlardan 9 (dokuz) adedi 0-1 yaş, diğer 11 adedi ise 0-3 yaş arası olacaktır. Araçlar LPG (Likit Petrol Gazı) veya CNG (Compressed Naturel Gas / Sıkıştırılmış Doğal Gaz) yakıt sistemi takılan araçlar kabul edilmeyecektir. Araçlar normal fabrikasyon bagajlı olacaktır.10 (on) adet aracın şoför, yakıt ve her türlü bakım onarım gideri firmaya ait olacaktır.  Diğer 10 (on) adet araç ise yakıtı ve şoförü Başkanlığımızca karşılanacak, bakım onarım gideri ise firmaya ait olmak üzere 24 saat hizmet verecek şekilde olacaktır. Aracın avadanlıkları tam, sağlam ve kaloriferleri çalışır durumda ve araçlar klimalı olacaktır. Araç, yüklenici tarafından mevsim şartlarına göre teçhiz edilmiş ve can güvenliğini sağlar nitelikleri taşımak zorundadır.Araçların altışar aylık periyodik bakımları yüklenici tarafından yaptırılacak, bakımın yapıldığına dair belgelerin birer örneği İdareye verilecektir.Araçların altışar aylık periyodik bakımları yüklenici tarafından yaptırılacak, bakımın yapıldığına dair belgelerin birer örneği İdareye verilecektir.Araçların renkleri İdare tarafından belirlenecektir.Araçlardan 19 adedinin, sürücüsü hariç en az 4 kişinin bineceği şekilde,  1 adet araçta yemek taşımak için hijyenik ortama uygun olacaktır.Yüklenici tarafından hizmete sokulacak araç sağlam, Trafik Kanun ve Karayolları Tüzüğü Hükümleri'ne uygun olacak, bilumum teknik sağlık cihaz ve aksesuarları çalışır vaziyette olacaktırYüklenici tarafından çalıştırılacak araç sürücüleri önceden İdare tarafından onaylanacaktır. İdare bir gerekçe göstermeksizin sürücünün değiştirilmesini isteyebilir ve yüklenici bunu en fazla bir hafta içinde İdarenin kabul edeceği bir sürücü ile değiştirir.Araç sürücüleri için, nüfus cüzdan örneği, 2 (iki) adet vesikalık fotoğraf, ikametgâh belgesi, tam teşekküllü devlet hasta hanesinden alınacak sağlık raporu,   savcılıktan alınmış iyi hal kâğıdı, sürücü belge fotokopisi ve SSK giriş bildirgesi yüklenici tarafından İdareye verilmesi koşuluyla sürücü işe başlatılır.Araç sürücüleri en az 5 yıllık araçla ilgili sınıfındaki, ehliyete sahip olacaklardır. Sürücülerin sahip oldukları sürücü belgesi herhangi bir nedenle trafikten men edilmemiş olması gerekir. Ehliyet bilgileri sözleşme anında araç uygunluk belgesi ile beraber komisyona verilecektir. Bu vasıfları taşımayan sürücüler çalıştırılmayacaktır.Araç şoförünün, görev esnasında vuku bulacak her türlü kaza v.s. masraflarının hepsi yüklenici firmaya aittir. İdareden her hangi bir talepte bulunamaz.Araçlar: 9 (dokuz) adet binek araç ve 1 (bir) adet yemek taşıma aracı 24 saat esasına göre şoförsüz olarak çalıştırılacaktır. 10 (on) adet araç ise Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma günleri, 08:00 - 19:00 saatleri arasında çalışacaktır. Şoförlü kiralık araçların günlük çalışma süresi 12 saattir (Yemek süresi hariç). Ancak, İdare görülen lüzum üzerine işin özelliği ve ihtiyaca göre çalışma günlerinde ve saatlerinde düzenleme yapar ve araçların çalışma saatlerini yeniden belirleyebilir.



Araçlar, İdarece kendisine bildirilen yer ve saatte göreve çıkacak şekilde hazır bulunacak, 24 saat ilkesine göre sözleşme süresince (Hafta sonu ve resmi tatil günleri dâhil) İdarenin hizmetinde olabilecektir. Şoförlü kiralık aracın mesai bitimi, sözleşmesinde belirtilen sürenin bitim saatidir. Ancak araç sürücüsü İdare görevlisinin “Görevin Bitmiştir” şeklindeki sözlü tebliği olmadan işi bırakamaz. Her göreve çıkış ve dönüşte aracın km’si Kiralık Araç Görev Emri’ne yazılacak, günlük yapılan km. belirlenecek ve karşılıklı olarak imzalanacaktır. İş başı ve iş bitimi yer ve saatleri dışında geçen süredeki “km” değerleri görev içi sayılmayacak ve puantaj hesabına dâhil edilmeyecektir.



     Yüklenici, birim fiyat teklifini araç başına, şoförlü araçlar için yıllık 25.200 (Yirmi beş bin iki yüz)km üzerinden yapacaktır.Şoförlü araçlar için toplamda yıllık 25.200x10 = 252.000 km’ aşılması halinde yükleniciye fiyat farkı ödemesi yapılır.     


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve Özel sektörde yapılan her türlü personel taşıma, servis,araç kiralama ve otobüs taşımacılığı işleri benzer iş olarak kabul edilir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

110 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

BAŞBAKANLIK MERKEZ SAYMANLIK MÜDÜRLÜĞÜ (YÜKSEL CAD NO:23 KIZILAY ANKARA) ADRESİNE DÖKÜMAN SATIŞ BEDELİ YATIRILDIKTAN SONRA ALINDI MAKBUZU İLE BERABER ESKİŞEHİR YOLU 10. KM. ANKARA AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI SATINALMA BÜROSU'NDAN ALINABİLİR. adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ESKİŞEHİR YOLU 10. KM. ANKARA AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI YÖNETİM HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim