• İhale No
    2012/41746
  • İhale Adı
    ARTROSKOPİK SHAVER SİSTEMİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Nisan 2012 15:30
  • İdare
    Tuzla Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    06 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ARTROSKOPİK SHAVER SİSTEMİ
Devlet Hastanesi -tuzla
Artroskopik Shaver Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/41746
1-İda re nin
a) Adresi : Içmeler Mah. Enise Sk. No:3 34940 Tuzla İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164940952/1123/1211 - 2164940959
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuldhs19@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tuzla Devlet Hastanesi Demirbaş Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 10 gün içinde cihazlar idareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İçmeler Mh. Enise Sk. No:3 Tuzla/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 17.04.2012 - 15:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1)İstekliler bakım, onarım, montaj ve eğitim taahhüdünde bulunacaklardır. 2)İstekliler demonstrasyon taahhütnamesi vereceklerdir. (Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen cihazın ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde istekliye bildirim yaptıktan sonra idarenin istediği yerde 7 gün içinde cihaz için demonstrasyon yapacaklardır.) 3)İstekliler söz
konusu cihaz için Teknik Servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. (teknik personel sayısı, bakım onarım imkânları, eğitim belgeleri vb.) .Ayrıca teklif edilen cihaz kalibrasyonu yapılmış olarak teslim edilecek ve garanti süresince 6 ayda bir bakım onarım ve kalibrasyonunu yapacaklar ve kalibrasyon belgelerini ilgili birime teslim edeceklerdir. 4)İstekliler teklif ettikleri cihaz için Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca verilen Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini ihale dosyasında sunacaklardır. 5)Cihazlar en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti üretici veya Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra
48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve en geç 10 gün içinde cihaz çalıştırılacaktır. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici veya temsilci ve varsa yetki verilen satıcı firma taahhüt edecek ve hızlı devreden yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça listeleri ve yıllık periyodik bakım bedeli taahhüdü verilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olduğunu ve teklif ettiği cihazın TITUBB'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterecekler ve bu belgeleri ihale dosayasında sunacaklardır. İstekli teklifiyle beraber teklif ettiği malzemelere ait UBB kodlarınıda (barkot numaralarını) vereceklerdir. (Barkot numaraları teklif cetvelindede belirtilecektir.)
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Satıcı firma, teklifi ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik dokümanları vermelidir (numune, cd., katalog v.b.) İhaleyi alan firma cihazın teslimi sırasında cihaz için aynı dokümanlardan birer takım vermelidir. Ayrıca bir adet Türkçe kullanım kılavuzuda verilecektir. 2)İstekliler teklif ettikleri malzemere ait Teknik Şartnameye uygunluk beyanı vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tuzla Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tuzla Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Artroskopik Shaver Sistemi Alımı a)Shaver Kontrol Ünitesi 1 Adet b)Shaver motor handpiece 1 Adet c)3 pedallı ayak pedalı 1 Adet d)Shaver Blade 20 Adet 1,000 Set