• İhale No
    2012/41279
  • İhale Adı
    AKSAZ AS. HST. LABORATUVARI TEST KİTLERİ, KAN ALMA TÜPLERİ, KART/KASET TEST KİTLERİ VE TIBBİ SARF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Bölge Komutanlığı
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    09 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


AKSAZ AS. HST. LABORATUVARI TEST KİTLERİ, KAN ALMA TÜPLERİ, KART/KASET TEST
KİTLERİ VE TIBBİ SARF MALZEME
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık Sa ğ lı k H iz met ler i B ö lg e
K . lığ ı -izmir
Aksaz As. Hst. Laboratuvarı Test Kitleri, Kan Alma Tüpleri, Kart/Kaset Test Kitleri ve Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/41279
1-İda re nin
a) Adresi : İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Hava Eğitim
Komutanlığı Yerleşkesi/ Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322859650 - 2322500096
c) Elektronik Posta Adresi : izmir_bolge_komutanlik@gata.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aksaz Asker Hastanesi Baştabipliği Mal Saymanlığı Aksaz- Marmaris/Muğla
c) Teslim tarihi : Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin akdini müteakip 20 (Yirmi) takvim günü içinde Aksaz Asker Hastanesi Baştabipliğinde gerçekleştirilecek muayene ve kabul işlemleri için defaten teslim edilecektir. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise idari şartnamenin ve sözleşmenin hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Sağ. Hiz. Blg. K.lığı İhale Kom. Bşk.lığı Güzelyalı/İzmir
b) Tarihi ve saati : 25.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
teslim edilecek idrar stribi T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte İhale Komisyonu Başkanlığına sunulacaktır. İhale Komisyon Başkanlığı istekli ve ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır. TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için, TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge İhale Komisyonuna verilecektir.
TITUBB kayıt numaralarını muayene esnasında ilgili saymanlığa teslim edeceklerdir.
Pastör pipetinde T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kaydı (TITUBB) istenmeyecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Sağlık Hizmetleri
Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Sağ. Hiz. Blg. K.lığı İhale Kom. Bşk.lığı Güzelyalı/İzmir adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İDRAR STRİBİ (yüz testlik) 100,000 Kutu
PASTÖR PİPETİ 15.000,000 Adet
PTZ 3.500,000 Test
APTT 500,000 Test
FİBRİNOJEN 150,000 Test
HIV KART TEST 40 LIK 75,000 Kutu
HBS-AG KART TEST 40 LIK 200,000 Kutu
HCV KART TEST 40 LIK 100,000 Kutu
VDRL KART TEST 40 LIK 10,000 Kutu
ANTİ HBc TOTAL 120,000 Test
HAV Ig M 60,000 Test
ANTİ HBc Ig M 60,000 Test
ANTİ HBs 180,000 Test
ANTİ HBe 60,000 Test
HBs AG 180,000 Test
HİV DUO ULTRA QUİCK 180,000 Test
CMV Ig M 240,000 Test
CMV Ig G 240,000 Test
RUBELLA Ig G 240,000 Test
RUBELLA Ig M 240,000 Test
TOXO Ig G 240,000 Test
TOXO Ig M 240,000 Test
TROPONİN I 180,000 Test
KATKISIZ VAKUMLU DÜZ TÜP 8 ML. 15.000,000 Adet
JELLİ VAKUMLU TÜP 7 ML 2.000,000 Adet
EDTALI VAKUMLU TAM KAN TÜPÜ 4 ML. 10.000,000 Adet
VAKUMLU KOAGÜLOSYON TÜPÜ 4 ML. 3.500,000 Adet
SEDİM TÜPÜ 1.6 ml. 7.500,000 Adet