• İhale No
    2240744
  • İhale Adı
    Akıncılar İlçesi Ballıdere Köyü (Tirçik ve Bulak Mezraları) ve Onarı Köyleri Köy İçi Düzenlemesi İçin Kilitli Parke Taşı Temini ve Nakliyesi İşi
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    İstisna - Kapsam Dışı
  • İhale Tarihi
    25 Haziran 2021 14:30
  • İdare
    Akıncılar Kaymakamlığı
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    22 Haziran 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

AKINCILAR KAYMAKAMLIĞI

KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ

İHALE İLANI

 

Akıncılar İlçesi Ballıdere Köyü (Tirçik ve Bulak Mezraları) ve Onarı Köyleri Köy İçi Düzenlemesi İçin Kilitli Parke Taşı Temini ve Nakliyesi İşi   “Açık İhale Usulü”  ile ihale edilecektir.


1- İdarenin
a) Adresi                                          :Akıncılar Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme

                                                          Birliği                                                   
b)Telefon ve faks numarası           :0346 3615384 - 0346 3615898       
c)Elektronik posta adresi (varsa)  :khgb@akincilar.gov.tr

2- İhale konusu yapım işinin
a) Adı, niteliği, türü, miktarı :

 

S.No

İŞİN ADI

BİRİMİ

MİKTARI

1

6 cm Yüksekliğinde normal çimentolu beton parke taşları temini ve nakli (TS 2824 EN 1338) (Karekteristik yarmada çekme dayanımı (T) >3,6 Mpa kırılma yükü >250 N/mm olmalıdır.) Her renk ve ebatta olmalı

M2

8.500

 

b)Yapılacağı yer    : Akıncılar İlçesi Ballıdere Köyü (Tirçik ve Bulak Mezraları) ve                  Onarı Köyleri

c)İşe başlama tarihi  : Yüklenici sözleşmenin imzalanmasından itibaren 5 (Beş) gün içinde iş programını idareye vermek zorundadır. İş programının onaylandığı tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde yükleniciye işyeri teslimi yapılır. Yüklenici işyeri teslim tarihinden itibaren 3 (üç) gün içinde işe başlamak zorundadır.

d) İşin süresi             : Yer tesliminden itibaren 40 (Kırk) takvim günüdür
 

3-  İhalenin

  1. Yapılacağı yer  :   Akıncılar Kaymakamlığı Kaymakam Oğuzhan BULUT Toplantı Salonu
  2. Tarihi ve saati   25.06.2021 – Saat 14:30'da

4- İhaleye katılabilme şartlan ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler

4.1   İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1.Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.

4.1.2 Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4 1.2.2.Tüzel kişi  olması halinde mevzuatı  gereği  tüzel  kişiliğin  siciline  kayıtlı   bulunduğu  Ticaret ve/veya  Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
4.1.3.1.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri
4.1.3.3. Ürün ile ilgili TSE ve ISO Kalite Belgeleri.

4.1.3.4.İhale konusu işi yerine getirmesi için gerekli görülen tesis, makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler.

4.1.3.5. Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliğinin 11. maddesinin (a), (b), (c), (ç), (d), (e), (f), (g),(ğ) ve  12. maddesinin  (a), (b), (c), (ç), (d), (e) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname.

4.1.4. Şekli ve içeriği idari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.5. Teklif edilen bedelin % 3’ ünden az olmamak üzere, isteklilerce belirlenecek tutarda geçici teminat olarak  bankalar nezdindeki kullanılmamış nakit kredisi veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösterir, yerli veya yabancı bankalardan alınacak belgeler.

5-  İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

6- İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 1.000,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhale dokuman bedelleri Birliğin Akıncılar Ziraat Bankasında bulunan TR 860001001291-25496437-5004  nolu hesabına yatırılacaktır.

7- Teklifler ihale saatine kadar bizzat istekli, kanuni temsilcileri ve tüzel kişilerde temsile yetkili kişiler tarafından komisyon başkanlığına verilecektir. Posta ile veya iadeli taahhütlü olarak verilemez ve bu şekilde gönderilen teklifler değerlendirmeye  alınmaz.
8- İstekliler tekliflerini, iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerinde ihale yapılan istekliye birim fiyat üzerinden sözleşme imzalanacaktır.
9- Verilen tekliflerin geçerlik suresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günüdür.
10-Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilmez.

11-Teklifler KDV hariç yapılacaktır.

12- -Birliğimizin ihalesi 28.04.2007 Tarih ve 26506 Sayılı Resmi Gazete Yayımlanan  KÖYLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ İHALE YÖNETMELİĞİ’ ne göre yapılacaktır.
13- İdare İhaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

 

 

                                                                                                

 

                                                                            Muhammed EVLİCE

                                                                                                                                                                               Kaymakam

                                                                Birlik Başkanı

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim