• İhale No
    2025/1139341
  • İhale Adı
    9 KALEM AMBULANS İÇİ YEDEK PARÇA VE SARF MALZEME İLE EĞİTİM MAKETİ ALIMI
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ağustos 2025 10:00
  • İdare
    Edirne İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    05 Ağustos 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
9 KALEM AMBULANS İÇİ YEDEK PARÇA VE SARF MALZEME İLE EĞİTİM MAKETİ ALIMI



9 KALEM AMBULANS İÇİ YEDEK PARÇA VE SARF MALZEME İLE EĞİTİM MAKETİ ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN) : 2025/1139341
1- İdarenin
1.1. Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
1.2. Adresi : Sarıcapaşa Mah. Sarıcapaşa Cami Sokak EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
1.3. Telefon numarası : 02842268245
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati : 21.08.2025 - 10:00
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres : Edirne İl Sağlık Müdürlüğü A Blok Toplantı Salonu Sarıcapaşa Mah. Sarıcapaşa Camii Sk. No:17 Merkez/EDİRNE


3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı : 9 KALEM AMBULANS İÇİ YEDEK PARÇA VE SARF MALZEME İLE EĞİTİM MAKETİ ALIMI
3.2. Niteliği, türü ve miktarı :
9 KALEM AMBULANS İÇİ YEDEK PARÇA VE SARF MALZEME İLE EĞİTİM MAKETİ ALIMI-Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer : Edirne İl Sağlık Müdürlüğü İl Ambulans Servisi Başhekimliği
3.4. Süresi/teslim tarihi : Teslimatlar, sözleşme imzalandıktan sonra Edirne il Sağlık Müdürlüğü İl Ambulans Servisi Depo biriminin talepleri doğrultusunda tek seferde sözleşmede belirtilen e mail adresine tebliğ edildiği tarihten itibaren en geç 15 gün süre içinde yapılacaktır. Teslimatlar mesai saatleri (08:00-16:00) içinde talebi yapan birime yapılacaktır.
3.5. İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır .


4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:

4.1.1. Teklif mektubu.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.

4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.

4.1.3. Geçici teminat.

4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.

4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
4.3.1 İhale konusu işin ya da malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince sicil, izin, ruhsat, faaliyet belgesi vb. belgeler:
Tıbbi Cihaz Satış Yetki Belgesi
ÜTS
4.3.2 Katalog ve/veya fotoğraf ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümana ilişkin belgelere ait bilgiler:
Katalog
4.3.3. Numune sunulması istenmektedir.



5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6-
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli istekliler lehine

% 15

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9- İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10-
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12-
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13-
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15- Diğer hususlar:


Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim