• İhale No
    223315
  • İhale Adı
    8 KLM. BÜRO MLZ.ALIMI
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2012 11:00
  • İdare
    Ankara 4. Kolordu Komutanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    04 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    8 KLM. BÜRO MLZ.ALIMI
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
ADRESİ:    ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +903123695710-2977 - +903123699376
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    MAL ALIMI
MİKTARI:    8    klm
MALIN TESLİM YERİ:    4'üncü Kolordu Komutanlığı Mamak/ANKARA
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    KARARIN TEBLİĞİNİ MÜTEAKİP 10 GÜN
İhalenin YAPILACAĞI YER:    4'üncü Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Mamak/ANKARA
İhalenin TARİH VE SAATİ:    4/12/2012-11:00
 
İHALE İLANI METNİ  
S.NU. CİNSİ MİKTARI
1. ZIMBA MAKİNESİ AD. 10
2. TEL SÖKÜCÜ, PENS TİPİ AD. 10
3. EVRAK RAFI 4'LÜ AD. 2
4. EVRAK RAFI 5'Lİ AD. 1
5. MAKET BIÇAĞI AD. 10
6. MAKAS (13-15 CM.) AD. 10
7. BANT KESME MAKİNESİ AD. 10
8. KALEM AÇMA MAKİNESİ AD. 5

1.Malzemeler ayıplı (kullanılmış, kırık, arızalı, eski, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b.) olmayacaktır.
2.Malzemeler Numuneler ile eşdeğer kalite, nitelik ve ambalajda olacaktır.
3.Yüklenici tarafından teslim edilecek mallar kabulünden sonra asgari 2 (iki) yıl garantili olacaktır.
4.Malın tamamı bir istekliden alınabileceği gibi alternatif tekliflerde kabul edilecektir.
5.Malzemeler kararın tebliğini müteakip 10 takvim gününde 625 Tüketim/Ana Mlz.Say.lığı (MAMAK)'na teslim edilecektir.
6.Malzemeler ayıplı (kırık, arızalı, eski, sökük, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b) olmayacaktır.
7.Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü kolordu komutanlığı muayene ve kabul komisyon başkanlığı tarafından yapılacaktır. muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır.
8.Ödeme işlemleri, malzemenin kabulü müteakip, maliye bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre 4’üncü kolordu saymanlık müdürlüğü’nde yapılacaktır.
9.Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir.
10.Komutanlık tarafından tespit edilen hatalı ürünler firma tarafından değiştirilecektir.

NOT : İhaleye katılacak olan yükleniciler teklif mektuplarını 4’üncü Kor. İhale Komisyon Bşk.lığından elden teslim alıp elden teslim edeceklerdir, verilecek olan teklifler Faks, Posta Yolu ve Elektronik ortamda kabul edilmeyecektir.
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  4 NCU KOLORDU KOMUTANLIGI
   b.Telefon Numarası:  +903123695710-2977
   c.Fax Numarası:  +903123699376
   d.Elektronik Posta adresi:  
  Yazıcıya Gönder   

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim