• İhale No
    2025/951359
  • İhale Adı
    7 KISIM SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Temmuz 2025 10:00
  • İdare
    Meram Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Temmuz 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KONYA MERAM DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

7 KISIM SARF MALZEME ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/951359
1-İdarenin
a) Adı : KONYA MERAM DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ
b) Adresi : AYANBEY MAH. YENİ MERAM CAD. NO:97 42090 Meram MERAM/KONYA
c) Telefon ve faks numarası : 03323236709 - 3323241854
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 7 KISIM SARF MALZEME ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
7 KISIM( 9 KALEM) SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Konya Meram Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Depo birimine teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra teslimatlar idarenin talebi doğrultusunda peyderpey olarak 10 (on) gün içinde teslim edilecektir. Sözleşme bitiş tarihi 30.06.2026
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmeye müteakip (izleyen) 10 gün içinde işe başlar.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.07.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ayanbey Mah. Yenimeram Cad. No.97 Meram / KONYA -KONYA MERAM DEVLET HASTANESİ- Başhekimlik Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Kapsam Dışı Beyanı
Satış Merkezi Yetki Belgesi
ÜTS KAYIT
Yerli Malı Belgesi
Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÜROLOJİK LAZER PROBU, UZATMALI SMA KONNEKTÖRLÜ, 272 MİKRON FİBER 7 adet
ÜROLOJİK LAZER PROBU, UZATMALI SMA KONNEKTÖRLÜ, 550 MİKRON FİBER 6 adet
ÜROLOJİK LAZER PROBU, UZATMALI SMA KONNEKTÖRLÜ, 365 MİKRON FİBER 7 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ UYGULAMA İÇİN İKİLİ (VEN VALFİ İKİLİ İĞNESİZ) 20.000 adet
VOLÜMETRİK İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ 6.000 adet
POLİVİDON İYOT %10 1000 ML ANTİSEPTİK SOLÜSYON 1.500 adet
KLORHEKSİDİN GLUKONATLI EL VE TIRNAK FIRÇASI 4.000 adet
SANTRAL VENÖZ KATETER SABİTLEYİCİ 2.000 adet
BOKS GÖMLEĞİ/ÖNLÜĞÜ NONSTERİL DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 50.000 adet
18 Temmuz 2025

İhale Tarihi 30.07.2025 10:00 olarak değişmiştir.