• İhale No
    2025/1278130
  • İhale Adı
    675 KALEM HAVACILIK MALZEMESİ TEDARİKİ
  • Sektör
    Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Eylül 2025 10:00
  • İdare
    Ankara Güvercinlik Jandarma Tedarik Merkezi Komutanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HAVACILIK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

JANDARMA TED.MRKZ.K.LIĞI(GÜVERCİNLİK/ANKARA) İÇİŞLERİ BAKANLIĞI JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI

İhale Kayıt Numarası : 2025/1278130

İşin Adı

:
675 Kalem Havacılık Malzemesi Tedariki

İhale Türü - Usulü

:
Mal Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : FSM BULVARI OR GENERAL EŞREF BİTLİS KIŞLASI ANKARA JANDARMA TEDARİK MERKEZ KOMUTANLIĞI
b) Telefon ve faks numarası : 03125105555 - 3125106963
c) Elektronik posta adresi : jikmtdr01@jandarma.tsk.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: www.jandarma.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 675 KALEM HAVACILIK MALZEMESİ TEDARİKİ
b) Teslim [yeri / yerleri] : JANDARMA HAVACILIK DEPO KOMUTANLIĞI 40 NOLU TAŞINIR MAL SAYMANLIĞI ETİMESGUT / ANKARA
c) Teslim [tarihi / tarihleri] : SÖZLEŞMENİN İMZALANDIĞI TARİHİ TAKİP EDEN GÜNDEN İTİBAREN İDARİ ŞARTNAME EK-5'DE BELİRTİLEN SÜRELERDE VE TAKSİTLERDE DEFATEN VEYA TAKSİTLER HALİNDE TESLİM EDİLECEKTİR.
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : Ankara J.Ted.Mrk.K.lığı Güvercinlik/Ankara 2 No.lu İhl.Koms.Bşk.lığı
b) Tarihi ve saati : 09.09.2025 - 10:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklif kapsamında sunmaları gereklidir.

4.2. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa belgegeçer numarası ile elektronik posta adresi,

4.3.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.3.1.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.3.2.Tüzel kişi olması halinde, Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, (İsteklinin Anonim Şirketi olması halinde Pay Defteri ile birlikte sunulacaktır.)

4.4.Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,

4.5.Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,

4.6.Şartnamenin 7.2. ve 7.3. maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,

4.7.Şartnamenin ekinde yer alan, 758 sayılı Cumhurbaşkanı Kararının 9’uncu maddesinde belirtilen durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname,

4.8.Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.9. İsteklinin ortak girişim olması halinde, şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,

4.10. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ve Kanuna göre yapılacak ihalelere ilişkin sözleşmelerin yürütülmesi konusunda temsile ve yönetime yetkili olan ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicili müdürlükleri veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartların korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.11. İhale yeterlilik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

4.12. İHALEYE KATILACAK İSTEKLİLER TARAFINDAN; TEKLİF ETTİKLERİ BEDELİN %3 ‘ÜNDEN AZ OLMAMAK ÜZERE GEÇİCİ TEMİNAT,İHALE ÜZERİNDE KALAN İSTEKLİ İSE SÖZLEŞME BEDELİNİN %6’SI ORANINDA KESİN TEMİNAT VERECEKTİR.

4.13.İstekliler şartname ekinde örneği bulunan TEDARİK TAAHHÜTNAMESİNİ teklifleriyle birlikte vereceklerdir.

4.14.İhale dokümanı 70,00 TL. karşılığı idareden satın alınabilir.

4.15.Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara J.Ted.Mrk.K.lığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

4.16. BU ALIMDA KALEM TEKLİF VERİLEBİLECEKTİR. KALEMLERİN TAMAMINA TEKLİF VERİLEBİLECEĞİ GİBİ AYRI AYRI DA TEKLİF VERİLEBİLİR. BİRDEN FAZLA KALEMİN AYNI YÜKLENİCİYE İHALE EDİLMESİ HALİNDE BU KALEMLERİN TAMAMI İÇİN TEK SÖZLEŞME YAPILACAK OLUP, YAPILACAK MUAYENELER SONUCUNDA UYGUN KABUL EDİLEN KALEM/KALEMLERİN KABULÜ YAPILACAKTIR.

4.17. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 150 (YÜZELLİ) takvim günü olacaktır.

4.18. İhale saatinden önce ihalenin iptal edilmesinde idare serbesttir.

4.19. HER TÜRLÜ HAVACILIK MALZEMESİ TEDARİKİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.

4.20. İHALEYE KATILAN İSTEKLİLER TEKLİFLERİNİ ABD DOLARI ÜZERİNDEN VERECEKTİR. ÖDEMELER TÜRK LİRASI ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR.

4.21. İHTİYAÇ DUYULMASI HALİNDE %20 ORANINA KADAR İŞ ARTIŞI VEYA EKSİLİŞİ YAPILABİLECEKTİR.

4.22. SÖZ KONUSU ALIM 5018 SAYILI KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNUNUN 28’NCİ MADDESİ “…. BİR MALİ YIL İÇERİSİNDE TAMAMLANMASI MÜMKÜN OLMAYAN ASAYİŞ VE GÜVENLİK HİZMETLERİNE YÖNELİK ALIMLARI İÇİN GELECEK YILLARA YAYGIN YÜKLENMELERE GİRİŞMEYE İÇİŞLERİ BAKANLIĞI YETKİLİDİR.” HÜKMÜ KAPSAMINDA YAPILACAK ALIMIN TEDARİK İŞLEMLERİNE 2025 VE 2026 YILINA SARİ OLARAK DEVAM EDİLECEKTİR.

4.23.3065 SAYILI KDV KANUNUNUN 13/f MADDESİ GEREĞİ KDV DEN MUAFTIR.

4.24. İHALE DÖKÜMANI ANKARA DIŞINDAN UZAKTAN TEMİN ETMEK İSTEYEN İSTEKLİ OLABİLECEKLER, DOKÜMAN SATIŞ MEMURLUĞU 0312 510 56 25- yakup.okat@jandarma.gov.tr İLE İRTİBATA GEÇEREK DOLDURULMASI GEREKEN STANDART FORMLARI TEMİN EDECEKTİR.

4.25. DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ, JANDARMA SAYMANLIĞININ TR 08 0001 0013 9600 0010 0060 09 İBAN NUMARALI ZİRAAT BANKASI BATIKINT ŞUBESİ “HAZİNE VE İÇ ÖDEMELER HESABINA”, ALIMIN ADI / İHALE KAYIT NUMARASI/ TÜZEL KİŞİLİK İSE VERGİ NO, ŞAHIS ŞİRKETİ İSE T.C. KİMLİK NUMARASI VE ŞARTNAME BEDELİ OLDUĞU BELİRTİLEREK YATIRILACAKTIR.

4.26. DOKÜMAN SATIŞ MEMURLUĞUNDAN TEMİN EDİLEN FORMLARIN İMZA VE KAŞELENEREK DOKÜMAN SATIŞ BEDELİNİN YATIRILDIĞINA DAİR DEKONT İLE BİRLİKTE yakup.okat@jandarma.gov.tr ADRESİNE GÖNDERİLMESİNE MÜTEAKİP ALIMA AİT DOKÜMAN İSTEKLİ OLABİLECEKLERİN E-POSTA ADRESİNE GÖNDERİLECEKTİR.

4.27. ALIMA İLİŞKİN DETAYLI İHTİYAÇ LİSTESİNE WWW.JANDARMA.GOV.TR ADRESİNDEN ULAŞILABİLECEKTİR.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim