• İhale No
    2011/5374
  • İhale Adı
    6 Grup Temizlik Sarf Malzemeleri
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi

6 Grup Temizlik Sarf Malzemeleri
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/5374
1-İdarenin
a) Adresi:Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 SELÇUKLU KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3322415000 - 3322415154
c) Elektronik Posta Adresi:selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:S.Ü. Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Selçuklu/KONYA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, söz konusu malzemeler 10/12/2011 tarihine kadar teknik şartnamede belirtilen şekilde ve hastanenin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:S.Ü. Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:11.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


  Temizlik ürünleri, Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü' nün 31/12/2009 tarih ve 27449 sayılı 4. mükerrer resmi gazetede yayımlanan Biyosidal Ürünler Yönetmeliğine uygun olacaktır. İhaleye katılacak olan firmalar Sağlık Bakanlığı' nın ilgili yönetmelikte zikrettiği ruhsata sahip ürünler teslim etmek zorundadır. Bu belgeler teklif dosyalarında bulundurulacaktır. 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif edilen malzemelerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini ihale tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde varsa ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal katalogları ve benzeri tanıtım materyalleri ilgili bölüme tutanak karşılığında teslim edeceklerdir. İhale tarihi itibari ile 3 (üç) iş günü içerisinde numunesini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Selçuk Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü (Akyokuş/Meram) veznesine 100 TL yatırıldıktan sonra Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresi Satınalma/İhale Biriminden alınabilir. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler ise posta masrafı dahil 110 TL doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 310001000168530926475002 nolu hesabına yatırdıktan sonra dekontunu (tebligat adresini, telefonunu, faksını açık ve net bir şekilde yazmak koşuluyla) Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya satınalma ihale birimine göndermek zorundadır. adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 310001000168530926475002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
S.Ü.Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

a) İstekliler, birim fiyat teklif mektubu eki birim fiyat teklif cetvelinde teklif ettikleri birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla 4 (dört) haneli olacak şekilde verebileceklerdir.

Örnek;

Birim Fiyat

5,4169

b) Teklif edilecek ürünlerin marka ve modelleri teklif mektubunda belirtilecektir.



c) İhaleye teklif sunacak tüm istekliler, ihale teklif dosyasını, evrak kontrolünün daha hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için idari ve teknik şartnamelerdeki evrak sırasını gösterir bir dizi pusulası ile birlikte düzenli bir şekilde dosya içerisinde hazırlayarak vereceklerdir.



d) İstekliler tekliflerini (http://213.139.228.238/C17/KIK-Teklif%20Hazirlama/default.aspx) adresinde bulunan İBY EKAP Sürüm 1.0.0.7 nden hazırlayarak, hazırladıkları xml uzantılı dosyayı CD ortamına kaydedip ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.



e) Firmalar tarafından sözleşme aşamasında kesin teminat olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi 01/04/2012 tarihinden önce olmamak üzere belirlenecektir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAM JİLETİ (10 CM) 1200,00 ADET
MOP KURU (15 CM X 50 CM) 2400,00 ADET
PASPAS İPİ (500 GR) 20400,00 ADET
TOZ BEZİ KIMIZI (ORJİNAL HAVLU) (45 X 45) 12000,00 ADET
TOZ BEZİ MAVİ (ORJİNAL HAVLU) (45 X 45) 12000,00 ADET
TOZ BEZİ SARI (ORJİNAL HAVLU) (45 X 45) 12000,00 ADET
TOZ BEZİ YEŞİL (ORJİNAL HAVLU) (45 X 45) 12000,00 ADET
KIRMIZI ELDİVEN (BULAŞIK İÇİN) 1200,00 ÇİFT
ORTA BOY SİYAH, MAVİ POŞET 600,00 KG
BATTAL ÇÖP POŞETİ SİYAH, MAVİ 1200,00 KG
JUMBO ÇÖP POŞETİ SİYAH, MAVİ 1200,00 KG
TIBBİ ATIK POŞETİ MAKİNE VE ÇÖP KOVASI İÇİN 8400,00 KG
PLASTİK ÇÖP KOVASI BATTAL (PEDALLI) (50 LT) 360,00 ADET
METAL KLİNİK ÇÖP KOVASI (PEDALLI) 360,00 ADET
PLASTİK TUVALET KAĞIDI ASACAĞI (10 CM X 12 CM RULO UZ.22-23 M) 360,00 ADET
DİSPENSER HAVLU MAKİNESİ (ENİ 24 CM BOY 24 CM) 600,00 ADET
RULO HAVLU ASACAĞI (ENİ 23 CM BOYU 25 CM) 180,00 ADET
TEMİZLİK SÜNGERİ (4,5 X 9 CM) 3000,00 ADET
SIVI SABUNLUK (7X8X12 CM) 1200,00 ADET
WC MATİK 600,00 ADET
MAŞRAPA (2-3 LİTRE) 1200,00 ADET
CAM JİLET TUTUCU (10 CM) 240,00 ADET
SPATULA ORTA (8-10 CM) 360,00 ADET
ÇEKÇEK PLASTİK (ORTA BOY) (120 CM) 240,00 ADET
ÇEKÇEK DEMİR (BÜYÜK BOY) SAP UZ. 120 ÇEKÇEK 75 CM) 120,00 ADET
TEMİZLİK KOVASI (KIRMIZI, MAVİ, YEŞİL, SARI) (8 LİTRE) 600,00 ADET
ISLAK MOP APARATI (PASPAS İÇİN) (DAR) 240,00 ADET
MOP APARATI TAKIMLI (KURU)(SAP BOYU 1 METRE) 120,00 ADET
TUVALET FIRÇASI (KUTULU) 1200,00 ADET
LAVABO FIRÇASI (10X20 CM) 600,00 ADET
FARAŞ TAKIM (SAP UZUNLUĞU 120 CM) 288,00 ADET
LAVABO POMPASI (30 CM SAPLI 13-15 CM ÇAP) 120,00 ADET
TUVALET POMPASI (80-100 CM AHŞAP 15-20 CM ÇAP) 120,00 ADET
KAYGAN ZEMİN UYARI LEVHASI 60,00 ADET
SAPLI OTO FIRÇASI (20 CM) 1200,00 ADET
SENSÖRLÜ HAVLU MAKİNESİ (23-32 CM) 120,00 ADET
JUMBO TUVALET KAĞIDI MAKİNESİ (165 METRE) 60,00 ADET
BATTAL ÇÖP KOVASI (80-110 CM) 600,00 ADET
TÜLBENT BEZ YEMEKHANE 6000,00 METRE
BULAŞIK TELİ 2400,00 ADET
BULAŞIK SÜNGERİ (4,5*9(+/-1) 3600,00 ADET
KLİNİK ÇÖP KOVASI (50 LT) 720,00 ADET
MEÇ MAKİNESİ İÇİN PET (ÇAP 43 CM KALINLIK 3 CM) 240,00 ADET
TURUNCU ELDİVEN TIBBİ ATIK İÇİN (A KALİTE) 600,00 ADET
PASPAS SIKACAĞI (PLASTİK) 600,00 ADET
MAVİ MOP (50 CM) 600,00 ADET
PASPAS ARABASI TAKIMLI (180 DERECE DÖNEBİLEN 4 TEKERLİ) 240,00 ADET
MOP İÇİN ALİMİNYUM SAP (22 MM 120 CM) 240,00 ADET
CAM PELUŞU (35 CM VE 45 CM) 240,00 ADET
KAPI ÖNÜ PASPASI (150 CM EN 250 CM BOY) 10,00 ADET
ODA PARFÜMÜ CİHAZLI (OTOMATİK) (12X20 CM) 120,00 ADET
HALI ŞAMPUANI 60,00 KG
GENEL YÜZEY TEMİZLİK MADDESİ (YEŞİL) 3000,00 KG
GENEL TEMİZLİK MADDESİ FREŞ (PEMBE) 18000,00 KG
SIVI EL SABUNU 18000,00 KG
AĞIR KİR YAĞ SÖKÜCÜ 3600,00 KG
MEKANİK TEMİZLEME TOZU (1000 GR LIK) 1200,00 ADET
CAMSİLMATİK 500 ML 1320,00 ADET
ARAP SABUNU 720,00 KG
ÇAMAŞIR İÇİN KİR SÖKÜCÜ (LEKE ÇÖZ.) 13200,00 KG
ÇAMAŞIR İÇİN ANA YIKAYICI 13200,00 KG
ÇAMAŞIR İÇİN KLORLU AĞARTICI 5400,00 KG
ÇAMAŞIR SUYU 15600,00 KG