• İhale No
    2011/8077
  • İhale Adı
    52 KALEM GENEL CERRAHİ AD İÇİN TIBBİ SARF VE MALZEME
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ Gevher Nesibe Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GENEL CERRAHİ AD İÇİN TIBBİ SARF VE MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ HASTANELERİ

52 KALEM GENEL CERRAHİ AD İÇİN TIBBİ SARF VE MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/8077
1-İdarenin
a) Adresi: TALAS CADDESI 5.KM 38020 MELİKGAZİ KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası:3524374920 - 3524375288
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma1@erciyes.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.erciyes.edu.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Erciyes Üniversitesi Hastaneleri Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi:Sözleşme süresi 365 gün olacaktır. Malzemeler sözleşme tarihinden itibaren 60 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Erciyes Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati:15.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1.İstekli firmalar tarafından teklif edilen ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından barkodlu ve onaylı olması zorunludur.

2.İstekliler teklif etmiş oldukları ürünlerin; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylı olduğunu gösteren belge ile detaylandırılmış belgeyi ihale teklif dosyasında sunmaları zorunludur.

3.T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli, tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin ( Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış) sunulması halinde malzemenin ''T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası''na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


d)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,

e)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,

 


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teknik şartnamede belirtilmiştir.


4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


- T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01/05/2008 tarih ve 2008/36 no'lu genelgesi gereği idaremizce aşağıda belirtilen hükümler uygulanacaktır.

a) Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında yapılacak satınalmalarda, isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İsteklilerden tıbbi cihaz yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC Sertifikaları, Uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.

b) Tıbbi cihazlar alanında AvrupaBirliği mevzuatı uyumlaştırıldığından ve tıbbi cihaz yönetmeliklerine göre standartlar mecburi değil ihtiyari olduğundan, ekonomik açıdan en avantajlı teklifin en düşük fiyat esasına göre belirlendiği satın almalarda (Paul Ehrlich, TSE, VDE, FDA, IEC, TÜV, UL, DIN, vb.) kuruluşlara ait belgeler ile EN ve/veya İSO standartlarına ait belgelerin ibrazı istenmeyecektir. Ancak, fiyat dışı unsur düzenlenmesi yapılabilen satın almalarda, kalite belgeleri istenebilecektir.

 


4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.

- SGK geri ödeme kapsamında bulunan ve UBB den madulaya aktarılan ürün verilerinden 245 barkod numarası ile başlayan orjinal barkodu bulunmayan ve orjinal barkodu üretici firma tarafından tedarik edilinceye kadar UBB'da geçiçi barkod kullanan firma veya bayilerin teklif etmiş oldukları ürünlerin değerlendirmesi yapılmayacaktır.

-İstekli firmalar tarafından teklif edilen ürünün barkod numarasının yanlış olması ve ihaleye teklif vermiş olan istekli firmanın TİTUBB'na firma/bayi tanımlayıcı kod numarasının yanlış olarak verilmesi nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tanzim edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılanmaması halinde diğer alacaklarından tahsil edilir.

 


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a)Numune teslimi: İsteklilerce teklif edilen malzemelere verilebiliyorsa orijinal numune verilecektir. Numuneler teklif sırasına göre cinsi, markası, miktarını seri no veya üretim tarihi ile UBB numarasını içeren 2 nüshalık liste ile satın alma birimine ihale saatinden önce teslim edilecektir. Numune teslim listesinin bir nüshası teklif zarfı içine konulacaktır. Numunelerin üzerinde kalem sırası ve firma bilgisi mutlaka belirtilecektir. Teslim edilen numunelerin rekabet koşullarını olumsuz etkilememesi için kapalı koli içinde teslim edilmesi zorunludur. Koli dışına isteklinin adı ve gerekli firma bilgileri yazılmalıdır. Kargo ile numune gönderilmesi durumunda ihale dosyası kesinlikle ayrı gönderilmelidir.

b)Ürün katalog ve fotoğrafları: İstekliler numune veremiyorlarsa ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı ürün kataloglarını ve fotoğraflarını teklif dosyası içinde vereceklerdir. Hangi kalemler için katalog verilmişse numune teslim tutanağına katalog verildiği belirtilecektir. Çoklu sayfalı kataloglar teklifedilen kalemin yeri katalogda belirtilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve/veya Özel Hastanelere yapılan her türlü tıbbi sarf malzemesi alım/satım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Erciyes Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZIRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBE 40086840-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Erciyes Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAVİSLİ KESİCİ STAPLER KARTUŞU KALIN DOKU (5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 50,00 ADET
55-60MM DUZ STAPLER KARTUŞU 3.8 MM(HER 5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 200,00 ADET
75-80 MM DUZ STAPLER KARTUŞU 4.8 MM(HER 5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 100,00 ADET
100 MM DÜZ STAPLER KARTUŞU (HER 5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 50,00 ADET
25 NO DÖNER BAŞLIKLI SİRKÜLER STAPLER 100,00 ADET
28 NO DÖNER BAŞLIKLI SİRKÜLER STAPLER 100,00 ADET
31 NO DÖNER BAŞLIKLI SİRKÜLER STAPLER 50,00 ADET
SİRKÜLER STAPLER NO:33 30,00 ADET
55 NO ROTİKÜLATÖR 4.8 MM 20,00 ADET
LAPAROSKOPİK KLİPS ATICI 10 MM 200,00 ADET
VAKUMLU SİLİKON YASSI DİREN 10 MM(ARA BAĞLANTI HORTUMU VE REZERVUARI İLE BİRLİKTE) 400,00 ADET
TEFLON KAPLI KOTER UCU KISA 200,00 ADET
TEFLON KAPLI KOTER UCU UZUN 200,00 ADET
VERES İĞNESİ 15 CM 20,00 ADET
VERES IGNESI 12 CM 100,00 ADET
LAPAROSKOPİK SPESMEN ÇIKARMA TORBASI 10MM 100,00 ADET
LAPAROSKOPİK SPESMEN ÇIKARMA TORBASI 15MM 30,00 ADET
ARGON KOTER HAND SET 40,00 ADET
MEME İŞARETLEME İĞNESİ 100,00 ADET
TA 45 KARTUŞ 4.8 MM(HER 5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER CİHAZ ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 80,00 ADET
TA 90 KARTUŞ 4.8 MM(HER 5 KARTUŞ İÇİN 1 ADET STAPLER CİHAZ ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 30,00 ADET
SİLİKONLU T-DIREN 12 NO 30,00 ADET
SİLİKONLU T-DIREN 14 NO 50,00 ADET
SİLİKONLU T-DİREN 16 NO 50,00 ADET
SİLİKONLU T-DIREN 18 NO 50,00 ADET
LAPAROSKOPİK DİSPOSABLE ASPİRASYON SİSTEMİ 100,00 ADET
PROLEN MESH 15X15 CM 100,00 ADET
PROLEN MESH 7.5X15 CM 100,00 ADET
PROLEN MESH 30X30 CM 50,00 ADET
KAN ISITMA SİSTEMİ NORMAL AKIŞ 40,00 ADET
KAN ISITMA SİSTEMİ HIZLI AKIŞ 80,00 ADET
OTOMOTİK KLİPS ATICI MEDİUM(AÇIK CERRAHİ) 50,00 ADET
DİSPOSABLE ABSORBE OLABİLEN LAPAROSKOPİK MESH SABİTLEYİCİ 5MM 20,00 ADET
JEJUNO CATCH 40,00 ADET
ARGON KOTER ELEKTRODU 100,00 ADET
BALON DISEKTOR 15,00 ADET
BALONLU TROKAR 15,00 ADET
LİGASURE ATLAS 10MM LAPAROSKOPİK 25,00 ADET
LIGASURE ATLAS 10MM-20CM 20,00 ADET
HARMONIK 5MM LAPAROSKOPİK 20,00 ADET
HARMONIK WAVE LAPAROSKOPİK 10,00 ADET
HARMONİK FOCUS 10,00 ADET
KOLOSTOMI PASTASI (MACUN) 200,00 ADET
KOLOSTOMI TORBASİ 60 MM(HER 5 ADET TORBA İÇİN 1 ADET FLANŞ ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 500,00 ADET
KOLOSTOMI TORBASI 70 MM(HER 5 ADET TORBA İÇİN 1 ADET FLANŞ ÜCRETSİZ VERİLECEKTİR.) 500,00 ADET
PROLEN 5/0 ÇİFT YUVARLAK 13MM ORGAN NAKLİ 100,00 ADET
PROLEN 6/0 ÇİFT YUVARLAK 13MM ORGAN NAKLİ 100,00 ADET
3/0 ÇİFT İĞNELİ ANTİBAKTERİYEL POLYDIOXANONE SUTÜR 500,00 ADET
1 NO LOOP ANTİBAKTERİYEL POLYDIOXANONE SUTUR 5000,00 ADET
TROKAR5-12MM15CM 20,00 ADET
SURGIKLIP OTOMATİK SMALL 20,00 ADET
DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 10,00 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İHALE SAATİNDE İHALE KOMİSYONUNUN EKSİKSİZ OLARAK TOPLANAMAMASI SEBEBİ İLE
Diğer