• İhale No
    2025/674862
  • İhale Adı
    5 Kısım, MUHTELİF GIDA ÜRÜNLERİ, SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ, PİLİÇ ETİ, EKMEK, YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Haziran 2025 12:00
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    13 Mayıs 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

5 Kısım, MUHTELİF GIDA ÜRÜNLERİ, SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ, PİLİÇ ETİ, EKMEK, YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/674862
1-İdarenin
a) Adı : SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : SDÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI DOGU YERLESKESI 32260 - ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
c) Telefon ve faks numarası : 2462114802 - 2462114822
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 5 Kısım, MUHTELİF GIDA ÜRÜNLERİ, SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ, PİLİÇ ETİ, EKMEK, YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
1. Kısım 22 Kalem Yaş Sebze ve Meyve Alımı
2. Kısım 7 Kalem Süt ve Süt Ürünleri Alımı
3. Kısım 6 Kalem Piliç Ürünleri Alımı
4. Kısım 2 Kalem Ekmek Alımı
5. Kısım 26 Kalem Gıda Ürünleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : SDÜ. Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Mutfağına teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : 1- İhtiyaç listesindeki ürünler 31.10.2025 tarihine kadar siparişe mütakip peyder pey SDÜ. Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Mutfağına teslim edilecektir.
2- İdare tarafından ihtiyaç duyulan ürünlerin siparişleri, sözleşmede belirtilen firma iletişim numaralarına (faks, elektronik posta veya telefon) bildirilir. İdare ihtiyaç duyduğu ürünleri teslim tarihinden 3 gün önce sipariş etmekle yükümlüdür. Yüklenici firma ürünleri belirtilen tarih ve saatte teslim etmek zorundadır. 4. kısıma ait ürünlerin siparişleri günlük olarak verilecektir, gün içerisinde ihtiyaç duyulması halinde ek olarak siparişte verilebilecektir.
3- İhale üzerinde kalan firma sahibi veya yetki verdiği bir kişi idari ve teknik şartnameye uygun olarak araçla getirdiği malı idarenin muayene komisyonuna teslim ederken bizzat başında bulunacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 16.06.2025 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : SDÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

a)- İhale Komisyonunca ihale sonrasında, teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla, (1. Kısım ürünler hariç) en avantajlı tekliflerden başlamak üzere,
1- Teklif edilen ürünlere ait Marka listesi.
2- Teklif edilen ürünlere ait "Gıda işletmelerinin kayıt ve onay işlemlerine dair yönetmelik'' kapsamında İşletme Kayıt / Onay Belgesi veya bu belgelerin elektronik ortamda kontrolünün yapılabildiği İşletme Kayıt / Onay numaraları listesi.
3- Gerek duyulması halinde teklif edilen ürünlere ait Minimum orijinal ambalajlarında numune.
b)- İdaremizin talebi üzerine istenen belgeler ve numuneler idareye teslim edilecektir. İstenilen tarihte numunesini ve belgelerini teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇARLİSTON BİBER 1.200 kilogram
PATLICAN 1.300 kilogram
DOMATES 3.300 kilogram
PATATES 4.400 kilogram
KURU SOĞAN 1.000 kilogram
KURU SARIMSAK 40 kilogram
SALATALIK 1.500 kilogram
KIRMIZI BİBER 100 kilogram
MAYDANOZ 100 kilogram
DERE OTU 10 kilogram
HAVUÇ 1.200 kilogram
LİMON 1.000 kilogram
MANTAR 500 kilogram
YEMEKLİK KABAK 1.000 kilogram
DOLMALIK BİBER 1.000 kilogram
ERİK 400 kilogram
KİRAZ 800 kilogram
KAYISI 800 kilogram
SEFTALİ 800 kilogram
ÜZÜM 1.500 kilogram
KAVUN 2.400 kilogram
KARPUZ 3.500 kilogram
DAYANIKLI SÜT ( UHT ) 3.000 kilogram
YOĞURT 1.300 kilogram
TEREYAĞI 400 kilogram
KAŞAR PEYNİRİ 80 kilogram
AYRAN 200 GR. BARDAK 34.000 kilogram
YOĞURT KASE 200 GR. 27.000 kilogram
YARIM YAĞLI BEYAZ PEYNİR 400 kilogram
PİLİÇ ETİ KALÇASIZ BUT 3.300 kilogram
PİLİÇ ETİ BAGET 1.100 kilogram
PİLİÇ ETİ IZGARA KANAT 1.650 kilogram
PİLİÇ ETİ TAKIM 220 kilogram
PİLİÇ ETİ KALÇASIZ ÜST BUT 1.100 kilogram
PİLİÇ ETİ DİET KEMİKSİZ GÖĞÜS 1.350 kilogram
ROLL EKMEK 50 GR 3.300 adet
SANDVİÇ EKMEĞİ 100 GR 1.100 adet
YUFKA 200 kilogram
ÇİĞ TEL KADAYIF 35 kilogram
YUMURTA 30 LU 500 koli
UN TİP 1 1.500 kilogram
BAKLAVALIK UN 150 kilogram
PİKNİK BEYAZ PEYNİR 3.000 adet
PİKNİK ÇİKOLATA 2.000 adet
PİKNİK TEREYAĞI 3.000 adet
PİKNİK BAL 3.000 adet
SİYAH ZEYTİN 150 kilogram
YEŞİL ZEYTİN 50 kilogram
SALAM 20 kilogram
YAŞ MAYA 8 kilogram
TÜRK KAHVESİ 10 kilogram
HAZIR KAHVE 3 Ü 1 ARADA 1.500 adet
İNSTANT KAHVE KLASİK 1.500 adet
SÜT TOZU 1.500 adet
MADEN SUYU SADE 480 adet
GLUTENSİZ UN 5 kilogram
GLUTENSİZ ŞEHRİYE 3 kilogram
GLUTENSİZ PUDİNG 5 paket
MISIR İRMİĞİ 1 kilogram
KURU İNCİR 10 kilogram
TOZ KREM ŞANTİ 3 kilogram
TOZ PASTA KREMASI 3 kilogram
PRALİN 5 kilogram
16 Haziran 2025

İhale Tarihi 17.06.2025 11:00 olarak değişmiştir.

18 Haziran 2025

İhale Tarihi 19.06.2025 12:00 olarak değişmiştir.