3 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI İHALESİSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Pendik Devlet Hastanesi 3 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/544039 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Dr. Orhan Maltepe Cad. No:15 PENDİK İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2164912937 - 2164837647 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@pendikdevlethastanesi.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Pendik Devlet Hastanesi Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imza tarihinden itibaren en geç 10(ONGÜN) gün içerisinde hastane deposuna teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Pendik Devlet Hastanesi Yemekhane Salonu(Dr. Orhan Maltepe Cad. No.15 Pendik) |
b) Tarihi ve saati | : | 22.11.2010 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
.
|
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1- İstekliler ihale konusu cihazlar için garanti, bakım-onarım, yedek parça, kalibrasyon ve sistemlerin (cihazların)kurulacağı yerlere teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgelemek zorundadırlar.
2- İsteklilerin uhdesinde ihale kaldığı taktirde cihaz/cihazlara garanti süresi içerisinde kalibrasyon yaptıracaktır.
Kalibrasyon işlemi, uluslar arası, bölgesel, ulusal veya güvenilir teknik bir kuruluş tarafından veya ilgili bilimsel yayınlarda ve metotlarda olacaktır.
Yüklenici kalibrasyon aralığı ve metodunun hangi kriterlerde yapılacağını teklif dosyasında sunacaktır.
3-Teklif edilen cihaz ve cihazlara ait tüm ek donanımları ile birlikte cihazın aktif olarak çalışmaya başlamasından itibaren garanti süresi 2(İKİ) yıl olup, garanti bitiminden sonra 10(on) yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici ve temsilci ve varsa yetki veren satıcı firma taahhüt edecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
Arıza bildiriminden sonra 12(oniki)saat içinde cihaza müdahale edilecek ve 7(yedi) gün içerinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır. Çalıştırılmayan cihazın tamiri süresince yerine yedek cihaz verilmerilmelidir.
4-Teklif edilen cihaz için eğitim verilecektir.Eğitim için herhangi bir ücret talep etmeyecektir.
Yüklenici teslim edeceği cihazlara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir.
|
4.3.3. |
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
T.C. Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı genelgesi gereği; İstekliler teklif ettikleri malzeme/ cihazlar ile ilgili olarak, T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında Sağlık Bakanlığından onaylıdır ibaresi bulunan internet çıktısını teklif dosyasında sunacaklardır ve ürünlerin barkot numaralarını tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. İstekli teklif ettiği üründe T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasından Firma ise Firma tanımlayıcı numarasını,Firma Bayi ise bayi tanımlayıcı numarasının internet çıktısını teklif dosyasında sunacaklardır.
Onaylanmış ürün barkot numarası bulunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Tıbbi Cihaz yönetmenliği Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmenliği vücut dışında kullanılan tıbbi Tanı cihazları yönetmenliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmenliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- İstekliler, teknik şartnameye madde madde uygunluk belgesi verecek ve verilen cevapların doğruluğu orijinal ürün katoloğu üzerinden madde numarasına göre işaretlenecektir.
2-Teklif ile birlikte orijinal broşür veya kataloglar verilecektir.
3- Tıbbi Cihaza ait kullanım kılavuzu ve etiket bilgileri Türkçe olmalıdır.
4-Teklif değerlendirme sırasında komisyonca teklif edilen cihazın demonstrasyonu istenebilir. Demonstrasyon sırasında her türlü masraf, zarar, ziyan ve oluşabilecek hasar ve kazalardan firma sorumlu olacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Pendik Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Dr. Orhan Maltepe Cad. No.15 Pendik) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Pendik Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Dr. Orhan Maltepe Cad. No.15 Pendik)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.