-
-
İhale Adı
2013 SEBZE VE MEYVE
-
Sektör
Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
-
-
-
İhale Tarihi
28 Aralık 2012 09:00
-
İdare
Ortaca Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
17 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2013 SEBZE VE MEYVE
Sa ğ lık B a ka nlığ ı O rt a ca Devle t Hastanesi
2013 Sebze Ve Meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/189331
1-İda re nin
a) Adresi : Besköprü Mah. Cumhurıyet Cd. No:110 48600 Ortaca/Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522825313 - 2522826545
c) Elektronik Posta Adresi : mugladhs10@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ortaca Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Hastanenin ihtiyacına göre 31.12.2013 tarihine kadar peyder pey alım yapılacaktır. Alımlarda Yaz döneminde yetişen sebze ve meyveler yaz döneminde, Kış döneminde yetişen sebze ve meyveler kış döneminde alım yapılacaktır. Teslimat Programı: Teslimat günlük veya haftalık yapılacak olup; kurumunun günlük veya haftalık ihtiyacı kadar; her gün saat 10:00'a kadar hastane mutfağına teslim edilecektir. Teslim edilen malzeme kadar fatura kesilecektir. Muayene komisyonu teslimat sırasında hazır bulunacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ortaca Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.12.2012 - 09:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ortaca Devlet Hastanesi -
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ortaca Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
TAZE FASÜLYE |
400 |
KG. |
DOMATES |
3.000 |
KG. |
DOLMALIK BİBER |
300 |
KG. |
ACI BİBER |
100 |
KG. |
ÇARLİSTON BİBER |
700 |
KG. |
PATLICAN |
1.000 |
KG. |
KABAK |
300 |
KG. |
SALTALIK |
1.000 |
KG. |
PATATES |
2.000 |
KG. |
KARNABAHAR |
100 |
KG. |
BAMYA |
100 |
KG. |
LAHANA |
150 |
KG. |
KIRMIZI LAHANA |
200 |
KG. |
PIRASA |
150 |
KG. |
ISPANAK |
80 |
KG. |
YEŞİL SOĞAN |
120 |
BAĞ |
KURU SOĞAN |
2.500 |
KG. |
MAYDANOZ |
500 |
BAĞ |
SARIMSAK |
10 |
KG. |
BAL KABAĞI |
150 |
KG. |
HAVUÇ |
600 |
KG. |
LİMON |
1.000 |
KG. |
ROKA |
200 |
BAĞ |
KEREVİZ |
50 |
KG. |
MANTAR |
100 |
KG. |
SEMİZ OTU |
200 |
BAĞ |
BÖRÜLCE |
50 |
KG. |
TURP |
50 |
KG. |
KARPUZ |
800 |
KG. |
KAVUN |
500 |
KG. |
ŞEFTALİ |
200 |
KG. |
ARMUT |
200 |
KG. |
TAZE ERİK |
40 |
KG. |
KİRAZ |
200 |
KG. |
ELMA |
300 |
KG. |
PORTAKAL |
200 |
KG. |
MANDALİNA |
80 |
KG. |
MUZ |
350 |
KG. |
TAZE KAYISI |
80 |
KG. |
YENİ DÜNYA (MUŞMULA) |
80 |
KG. |
TAZE ÜZÜM |
200 |
KG. |
MARUL |
1.000 |
KG. |