1 ADET 250 KVA PRİME GÜÇTE OTOMATİK TRANSFER PANOLU VE SES İZOLASYON KABİNLİ DİZEL GENERATÖR İHTİYACI İÇİN SATIN ALINACAK DİZEL ELEKTROJEN GRUBUNUN , MONTAJI, KONTROL VE MUAYENE
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Sa v ur Dev l et H a st a nesi
1 adet 250 KVA Prime güçte Otomatik Transfer Panolu ve Ses İzolasyon Kabinli Dizel generatör ihtiyacı için satın alınacak dizel elektrojen grubunun , montajı, kontrol ve muayene alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/123840
1-İda re nin
a) Adresi : Gazi Mah. Köprü Basi Mevki 1 47860 Savur Savur/Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4825713001 - 4825712458
c) Elektronik Posta Adresi : mardindhs8@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gazi Mah.Savur İlçe Hastanesi İdaresince uygun görüldüğü yerde
Götürü Bedel anahtar teslim olacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme Imzalandiktan Sonra 30 Gün Içerisinde Teslim
Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Savur İlçe Hastanesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 17.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İmalat Yeterlilik Belgesi
Adayın veya İsteklinin Alım Konusu Malı Ürettiğine İlişkin Olarak İlgili Mevzuat Uyarınca Yetkili Kurum veya Kuruluşlarca Düzenlenen ve aday veya İsteklinin Üretici veya İmalatçı Olduğunu Gösteren Belgeler
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış Sonrası Servis Bakım Periyodik Olarak Garanti Bitiş Tarihine Kadar 3 Ayda Bir Bakım
Yapılacaktır.Garanti Süresinin Bitiminden Sonra 10 yıl süre ile parça garantisi verilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Alternatör ve Jeneratör Grubu imalatçı firmaları İSO kalite belgesine sahip olacak ayrıca jeneratör seti imalatçısının;CE Belgesi,İmalat Belgesi ve Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (Sanayi ve Ticaret Bakanlığı) ve Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi sahibi olmak zorundadır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Malın Kataloğu Fotoğrafı ve Teknik Şartnameye Uygunluğu Cevapları ve Açıklamaları İhale Dosyası İle
Birlikte Verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Savur İlçe Hastanesi Satın
Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Savur İlçe Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle