• İhale No
    2010/529461
  • İhale Adı
    01/01/2011-31/12/2011 tarihleri arasında Antalya Defterdarlığı hizmet binası ve Defterdarlığa bağlı İl merkezindeki birimlerin (Antalya Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde) genel temizlik, taşıma, ilaçlama, çevre ve yeşil alanların bakım işi
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    ANTALYA DEFTERDARLIĞI PERSONEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK, TAŞIMA, İLAÇLAMA, ÇEVRE VE YEŞİL ALANLARIN BAKIM ALINACAKTIR
MALİYE BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK ANTALYA DEFTERDARLIĞI Personel Müdürlüğü

01/01/2011-31/12/2011 tarihleri arasında Antalya Defterdarlığı hizmet binası ve Defterdarlığa bağlı İl merkezindeki birimlerin (Antalya Büyükşehir Belediyesi sınırları içinde) genel temizlik, taşıma, ilaçlama, çevre ve yeşil alanların bakım işi
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/529461
1-İdarenin
a) Adresi:Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası:2422378488 - 2422378487
c) Elektronik Posta Adresi:personel_mud@antalyadefterdarligi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.antalyadefterdarligi.gov.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Antalya Defterdarlığı ana hizmet binasının içinde yer alan tüm birimler (Defterdarlık Makamı, Defterdar Yardımcıları Odaları, Personel Müdürlüğü, Teftiş ve Denetim Odaları, Toplantı ve Seminer Salonu, Personel Müdürlüğü Arşivi, Gelen Evrak Bölümü, Batı Antalya Emlak Müdürlüğü, Doğu Antalya Emlak Müdürlüğü, Muhakemat Müdürlüğü, Milli Emlak Denetmenliği Başkanlığı, Muhasebe Denetmenliği Başkanlığı, Muhasebe Müdürlüğü, Kayyımlık Büro Başkanlığı, Teknik Büro, Sivil Savunma Uzmanlığı, Şoförlerin Bekleme Ofisi,Personel Müdürlüğü Depoları ve Kalorifer Dairesi ile yukarıdaki birimlerin kullanımında olan lavabolar, depolar, çalışma ofisleri, fotokopi odaları, kapalı ve açık alanlar) ile arşivler, garaj, bahçe, bu maddede sayılmayan ve Vergi Dairesi Başkanlığı ile ortak alan olarak kullanılan tüm kapalı ve Defterdarlığa bağlı açık kullanım alanları ile Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü Eğitim Merkezinin (Lara) tüm kapalı ve açık alanları (İdarenin ihtiyaç duyacağı zamanlarda Aksu Malmüdürlüğü, Döşemealtı Malmüdürlüğü, Konyaaltı Malmüdürlüğü, Kepez Malmüdürlüğü ve Muratpaşa Malmüdürlüğü) hizmet binaları ile yukarıda sayılan tüm birimlerin camların iç ve dış temizliği.
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü 285 nolu Personel Müdürü çalışma ofisi / ANTALYA
b) Tarihi ve saati:24.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


Teknik şartnameye göre yüklenicinin bulundurması gereken makina, teçhizat ve ekipman için kendi malı olma şartı aranmayacaktır.



Ancak isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve ekipman; fatura ya da demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ile veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tesvik edilir. Taahhüt edilerek temin edilecek ekipman için ise noter onaylı taahhütnamenin sunulması gerekir.



Geçici ithalde getirilmiş veya 28/06/1985 tarihli ve 18795 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 10/06/1985 tarihli ve 3226 sayılı Kanun hükümlerine göre edinilmiş ekipmanda kira sözleşmesi eklemek ve ihalenin  ilk ilan tarihine kadar ki kiraların ödendiği belgelenmek şartı ile isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklıklarında pilot ve diğer ortaklara ait makina, teçhizat ve ekipman, ortaklık oranına bakılmaksızın tam olarak değerlendirilir.



Temizlik makine ve ekipman ile ilgili bilgiler Teknik Şartnamede belirtilmiştir.


4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekli ihale konusu iş ile ilgili olarak ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış TS ISO-EN 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini verecektir.



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamuda ve özel sektörde yapılan genel bina iç-dış temizliği ve ilaçlama ile kamu binasına ait olan park ve bahçe alanlarının bakımı ve taşıma işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. / ANTALYA adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Soğuksu Mah. Kazım Karabekir Cad. Antalya Defterdarlığı Personel Müdürlüğü 281 nolu çalışma ofisi / ANTALYA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 130 (yüzotuz) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
01/01/2011-31/12/2011Tarihleri arasında Antalya Defterdarlığı hizmet binası veDefterdarlığa bağlı il merkezindeki birimlerin (AntalyaBüyükşehir Belediyesi sınırları içinde) genel temizlik,taşıma, ilaçlama, çevre ve yeşil alanların bakım işi. 10,00 365,00 AntalyaDefterdarlığı Personel Müdürlüğü